Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از سال 2011 تاکنون دست‌کم 135 کلونی زنبورعسل در انگلستان و ولز به سرقت رفته است.

سرقت کندوهای زنبور عسل در حالی اتفاق افتاده است که یک کلونی زنبور عسل ارزشی در حدود 200 پوند دارد و فقط ملکه این کندوها به تنهایی 180 پوند می‌ارزد.

در گزارشی از یک سرقت زنبورهای عسل در لینکلنشر» تعدادی کندو به ارزش تقریبی 8 هزار پوند به سرقت رفت که این مورد گران‌ترین و با ارزش‌ترین دزدی در بازار پرطرفدار زنبور عسل به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عسل طبیعی با طعم پورشه+تصاویر

 «مارتین اسمیت»، از انجمن زنبورداران بریتانیا در این رابطه گفت: "افزایش محبوبیت زنبورداری، نگهبانان آماتور، احتمال خرید کندوهای دزدیده شده عواملی هستند که دزدان را تشویق به سرقت می‌کند."

وی افزود: "یک کندوی زنبور عسل چند سال پیش است ممکن بود نهایتا 25 پوند فروخته شود اما در حال حاضر می‌تواند بیش از 200 پوند فروخته شود."

لازم به ذکر است که حدود 30هزار زنبوردار در انگلستان و ولز مشغول زنبورداری هستند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

دزدی کندوهای زنبور عسل در انگلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

درچارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال دورتموند امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه خانگی اش سینگال ایدونا پارک (وستفالن) میزبان پاری سن ژرمن است.

دورتموند و پاری سن ژرمن برای رسیدن به این مرحله به ترتیب از سد ۲ تیم اسپانیایی اتلنیکو مادرید و بارسلونا عبور کردند تا در یک قدمی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرند. شاید خیلی از کارشناسان و هواداران فوتبال در ابتدای فصل جاری لیگ قهرمانان تصور نمی‌کردند این ۲ تیم به این مرحله برسند چرا که پاریسی‌های تحت هدایت لوییس انریکه در ابتدای فصل ۲ بازیکن نامدارشان یعنی لیونل مسی و نیمار را از دست دادند، اما بازیکنان PSG نشان دادند بدون این ۲ ستاره نیز می‌توانند شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

۲ تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جاری با یکدیگر همگروه بودند که در بازی رفت پاریسی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند و در بازی برگشت در سیگنال ایدونا پارک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن تاکنون ۶ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این تعداد بازی ۱ برد سهم زنبور‌ها و ۲ پیروزی نصیب پاریسی‌ها شده است و ۳ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

شاگردان لوییس انریکه مطمئنا امشب در ورزشگاه خانگی دورتموند با وجود هواداران پرشور زنبور‌ها کار بسیار سختی خواهند داشت و شاید تساوی نیز برای پاریسی‌ها نتیجه قابل قبولی باشد تا در پاریس بتوانند کار را تمام کنند، اما در سوی مقابل زنبور‌ها با توجه به اینکه قهرمانی در بوندسلیگا را از دست دادند و ۳ هفته مانده به پایان بوندسلیگا حتی شانس شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیز تا حدود زیادی پایین آمده است به همین دلیل آنها با انگیزه فراوانی به دنبال رسیدن به فینال این رقابت‌ها هستند و به همین خاطر این دیدار جذاب خواهد شد.

آنتونی تیلور داور ۴۵ ساله انگلیسی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • 10 ایده کیک زنبور عسل (عکس)
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟