Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:54:12 GMT

درد مردم عسلویه در هوای آلوده را کسی نمی‌فهمد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۸۹۸۵۷

درد مردم عسلویه در هوای آلوده را کسی نمی‌فهمد

بوشهر - نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب آلودگی هوا در عسلویه، گفت: درد مردم عسلویه در هوای آلوده را کسی نمی‌فهمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سکینه الماسی اظهار داشت: آقای رییس جمهور شما با شعار بهبود وضع اقتصادی مردم وارد انتخابات شدید و با همین وعده ها رای آورید ولی اکنون مرزنشین ما با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و ته لنجی یکی از مهمترین مشکل مردم استان بوشهر بالاخص شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه، ریگ،دلوار، گناوه دیلم است که هزاران سال را با تجارت زندگی کرده اند و اکنون نیاز است در قانون اجرایی آن، تغییراتی اعمال شود تا کار به بحران نکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای کلانتری شما به دلیل آلودگی هوای تهران، ۳ روز همه ادارات و مدارس تهران را به درستی تعطیل کردید به دلیل اینکه تهران صاحب دارد ولی چرا به حال مردم عسلویه که در هوای آلوده و سرب تنفس می کند، فکری نمی کنید و چطور این صنایع سبز اعلام شده است؟ چه کسی مسئول این خیانت بزرگ در حق مردم شهرستان عسلویه است.

الماسی ادامه داد: چرا به وضع معشیتی خانواده شهدای غواص توجهی نمی‌شود و از سال ۹۲ تاکنون پاداش پایان خدمت خانواده های شهدا پرداخت نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۸۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روز‌های پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و و روز شنبه (اول اردیبهشت) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف مورد انتظار است.

از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

در روز‌های پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و در روز شنبه کاهش دما مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۳۱ فروردین) صاف، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود..

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان آلوده شد
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • هوای اصفهان آلوده است
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • انجام حدود۱۰ هزار تست تشخیصی بیماری سل در گاوداری‌های شهرستان تربت حیدریه