Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نصراله محمود پور، با بیان اینکه آموزش کارکنان این نهاد با هدف توانمندسازی، افزایش تخصص کاری و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف صورت می گیرد، گفت: بیش از 31 دوره آموزشی و به میزان 23 هزار نفر ساعت در 9 ماهه نخست امسال برای کارکنان این نهاد برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب و 31 عضو هیات علمی دانشگاه کردستان و سایر مراجع دانشگاهی برگزار شده است.

محمود پور در ادامه با بیان اینکه این نهاد از روش های نوین آموزشی در این دوره ها استفاده می کند، گفت: برگزاری اولین سمینار آموزشی با بهره گیری از شبکه د اخلی بدون نیاز به اینترنت برای کارکنان این نهاد برگزار شد.

وی کاهش هزینه های دوره ها، عدم محدودیت در تعداد شرکت کنندگان، استفاده از شبکه داخلی بدون نیاز به اینترنت، صرفه جویی در زمان و تسهیل آموزش را از مزایای برگزاری روش آموزشی وسمنارعنوان کرد و اعلام کرد: با استفاده از این روش نیاز به حضور کارکنان سایر شهرستانها در سنندج نیست و با استفاده از این فناوری و با ایجاد ارتباط مستقیم صوتی و تصویری اساتید با کارکنان این نهاد امکان آموزش مستقیم فراهم شده است.

معاون اداری مالی کمیته امداد کردستان ضمن اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی این نهاد به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در روزهای چهارشنبه که با عنوان «روز امداد و آموزش» نامگذاری شده است همزمان شاهد برگزاری چند دوره آموزشی برای کارکنان این نهاد هستیم.

وی یادآور شد: برگزاری این دوره‌های آموزشی و استفاده از مطالب علمی و کارشناسی در ارتقاء شاخص‌های تخصصی و کاری کارکنان کمیته امداد کردستان مؤثر واقع‌شده است و امید است در نهایت منجر به افزایش کیفی و کمی خدمات این نهاد به مددجویان تحت حمایت شود.

انتهای پیام/م

برگزاری بیش از 31 دوره آموزشی در کمیته امداد کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی واجتماعی وزارت علوم گفت: دومین دوره آموزشی «آرمان»، آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی براساس اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ویژه دختران فعال فرهنگی و تشکل های دانشجویی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: در دیدار رمضانی سال‌های گذشته و نیز سال جاری مقام معظم رهبری با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی، ایشان توجه و تاکید بر مبانی به ویژه مبانی اعتقادی و نیز مبانی انقلاب اسلامی را به دانشجویان سفار‌‌‌ش کردند.

بادپا تصریح کرد: با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  با همکاری موسسه انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دوره ای به نام آرمان طراحی شد. محتوای این دوره مبتنی بر فراهم آوردن شرایط ارتقای بینش مبنایی و سیاسی دانشجویان و افزایش آگاهی آن ها خواهد بود.

این دوره با حضور اساتید مطرح دانشگاهی و معارف انقلاب اسلامی به مدت یک هفته به صورت تخصصی و کارگاه محور برگزار و به سرفصل‌هایی چون طرحی از اندیشه و شخصیت رهبر انقلاب اسلامی، مبانی قرآنی انقلاب اسلامی، خط امام، الگوی سوم زن، آزادی و تعلیم و تربیت و الگوی مواجهه با بیانات روز رهبر انقلاب پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر