Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@08:32:16 GMT

گلزنی فیرمینو بدون نگاه کردن به دروازه

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۰۰۶۹

گلزنی فیرمینو بدون نگاه کردن به دروازه

فیرمینو گل پانزدهم و شانزدهم خود را در این فصل برای لیورپول ساعتی پیش به ثمر رساند. گل دوم او به سوانزی در پیروزی ۵-۰ که با پاس محمد صلاح میسر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرتو فیرمینو گل پانزدهم و شانزدهم خود را در این فصل برای لیورپول ساعتی پیش به ثمر رساند. گل دوم او به سوانزی در پیروزی ۵-۰ که با پاس محمد صلاح میسر شد، به این صورت؛ بدون نگاه کردن به دروازه به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نوامبر هم، در بازی مقابل سویا یک بار به این صورت گل زده بود.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی دور یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس امروز از لسترسیتی میزبانی کرد و در آخرین دقایق بازی موفق شد جواز صعود به دور بعدی را پیدا کند.

چلسی این بازی را هجومی آغاز کرد و حریف چمپیونشیپی خود را تحت فشار قرار داد. مالکیت توپ بیشتر به آبی‌ها اجازه داد تا در دقیقه 13 به گل برسند.

نیکلاس جکسون پس از نفوذ به محوطه جریمه یک بازیکن را از پیش رو برداشت و به زاویه بسته با دروازه‌بان رسید که تصمیم گرفت با یک پاس عرضی فرصت گلزنی مارک کوکوریا را فراهم کند. کوکوریا با یک ضربه ساده دروازه خالی حریف را باز کرد.

چلسی پس از گلزنی فشار حملات بیشتری را روی دروازه لستر تشکیل داد که یک ضربه پنالتی حاصل آن بود. رحیم استرلینگ در دقیقه 25 فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه پنالتی زمینی او توسط یاکوب استولارچیک دفع شد.

استرلینگ در نیمه اول بازی عملکرد عجیبی داشت و یک فرصت گلزنی دیگر را هم از دست داد. چلسی پس از گلزنی جریان بازی را کنترل می‌کرد و فرصت ایجاد موقعیت خطرناک به لسترسیتی نمی‌داد. در دقیقه 43 استرلینگ پس از پاسکاری با مویسس کایسدو در محوطه جریمه شانس خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او در موقعیت تک به تک از کنار دروازه به بیرون رفت.

چلسی در نیمه اول نگرانی‌ای برای فرم استرلینگ نداشت چون کمی بعد کول پالمر گل دوم را به ثمر رساند. استرلینگ که در گلزنی ناکام بود، روی پرتاب اوت دستی به موقع دخالت کرد و پس از دریافت توپ به سمت محوطه جریمه لسترسیتی نزدیک شد.

استرلینگ با سرعت پیش رفت و کول پالمر را در حال نزدیک شدن به دروازه دید که پاس عرضی را به او رساند و این بازیکن هم به راحتی توپ را در دقیقه 45+1 وارد دروازه کرد.

چلسی در نیمه دوم کار را بد شروع نکرده بود اما یک اشتباه فردی تمام محاسبات مائوریسیو پوچتینو را بهم ریخت. در دقیقه 51 اکسل دیساسی سعی داشت روی فشار وینگر حریف با پاس به عقب بازی را باز کند که ارسال اشتباه او به روبرت سانچز نرسید و با فاصله زیاد از دروازه بان به گل تبدیل شد.

این گل به لسترسیتی شهامت زیادی داد تا به فکر تغییر نتیجه بازی باشد و بیشتر به سمت دروازه چلسی حرکت کند. هنوز 10 دقیقه از گل به خودی دیساسی نگذشته بود که تیم میزبان به گل تساوی رسید.

استفی ماویدیدی روی ارسال به سمت راست خط دفاعی چلسی به توپ رسید و درحالیکه مالو گوستو را پیش روی خود داشت به سمت محوطه جریمه چلسی حرکت کرد. ماویدیدی موفق شد با یک پا عوض کردن گوستو را فریب داد و با ضربه قوس دار پای راست، سانچز را مغلوب خود کند تا گل تساوی را در دقیقه 62 به ثمر برساند.

کسب گل تساوی زنگ خطر بزرگی برای شاگردان پوچتینو بود و پس از آن حملات چلسی دوباره با قدرت بیشتری دنبال شد. پس از یکی دو حرکت که بدون نتیجه باقی ماند، در دقیقه 71 نیکلاس جکسون به سمت دروازه لستر حرکت می کرد که در موقعیت تک به تک با خطای کالوم دویله متوقف شد.

داور ابتدا به او کارت زرد نشان داد و تصمیم به پنالتی گرفته بود که با بررسی VAR این مدافع جوان انگلیسی را با کارت قرمز جریمه کرد و به جای پنالتی‌، ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه اعلام کرد.

این ضربه ایستگاهی برای چلسی ثمری نداشت و توسط استرلینگ از بالای دروازه به بیرون رفت اما اخراج مدافع لسترسیتی به شدت این تیم را تحت فشار قرار داده و چلسی را رو به جلو کشاند.

تیم میزبان توسط نونی مادوئکه در دقیقه 88 فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه خطرناک او روی پاس مالو گوستو با واکنش به موقع دروازه‌بان یک ضربه کرنر برای چلسی داشت.

چلسی تا پایان 90 دقیقه موفق نشد نتیجه این بازی را تغییر دهد اما با آغاز 8 دقیقه وقت اضافه، بالاخره آبی‌ها به هدفی که داشتند رسیدند و گل سوم را وارد دروازه لسترسیتی کردند.

کارنی چوکوئمکا که در دقیقه 78 به جای میخایلو مودریک وارد زمین شده بود در دقیقه 90+2 پس از یک دو با کول پالمر با ورود به محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت که با ضربه زمینی پای راست گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

میزبان پس از این گل سعی نکرد از برتری‌اش دفاع کند و حضور در زمین حریف را ادامه داد تا به یک گل دیگر هم برسد. روی یک ضد حمله نونی مادوئکه که به سمت دروازه لسترسیتی حرکت می‌کرد درحالیکه دو هافبک حریف سعی بر توقف او داشتند، با ضربه قوس دار پای چپ توپ را از بالای دستان دروازه‌بان حریف عبور داد و گل چهارم را در دقیقه 90+8 به ثمر رساند.

داور چند لحظه بعد سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا چلسی به عنوان برنده این بازی به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

دیگر خبرها

  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی (+عکس)
  • منچستریونایتد از این ۵ بازیکن می‌ترسد، از صلاح بیشتر!
  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • منچستریونایتد باید از محمد صلاح بترسد؛ آماری که واقعی به نظر نمی‌رسد!
  • گل محمد صلاح به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-2 لیورپول)
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • حسرت گولر: تیرک مانع از زیباترین گل فصل لالیگا (عکس)
  • شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند