Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد باقر الفت با بیان اینکه تلاش ما در قوه ی قضائیه این است که با همراهی سایر دستگاه ها آسیب ها را بصورت جدی کاهش دهیم افزود: آن چیزی که در بحث آسیب ها کارشناسان به آن می پردازند بحث شناسایی علت آسیبها است.
وی با بیان اینکه پرداختن به آسیب ها بدون توجه به علت ،اتلاف منابع و وقت است یاد آور شد: بیکاری و نداشتن توان مالی از جمله علل اصلی این آسیب هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه ی قضاییه گفت : بزرگترین وظیفه ی مدیریت کشور،توانمند سازی مالی جامعه است و اقتصاد مقاومتی می تواند از نظرمالی کشور را توانمند سازد.
الفت تاکید کرد: تمام تلاش ما در قوه ی قضاییه این است که به شدت پیگیر طرح های اقتصاد مقاومتی باشیم.
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه ی قضاییه با بیان اینکه باید با شناسایی توانمندیهای شهرستان آبدانان،در جذب سرمایه گذار تلاش شود افزود: این شهرستان ظرفیت خوبی در زمینه دامپروری دارد و می توان با فراهم کردن امکانات شرایط را برایبرای صادرات دام به کشورهای خارجی مهیا کرد.
مسئولان شهرستان آبدانان نیز در این نشست نبود دادگاه در مورموری، نبود پزشکی قانونی در آبدانان و نبود مرکز مشاوره و ترک اعتیاد در شهرستان را از جمله نیاز مندیهای آبدانان عنوان کردند و خواستار مساعدت مسئولان قضایی در این زمینه شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین راهنمای درمان و کاهش آسیب اختلالات مصرف مواد افیونی

عضو هیئت علمی گروه مطالعات اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با همکاری اساتید فوق تخصص روانپزشکی کودکان و نوجوانان، راهنمای درمان و کاهش آسیب اختلالات مصرف مواد افیونی تدوین شد و به صورت پایلوت درحال اجراست.

به گزارش ایسنا، دکتر علی رضا نوروزی، عضو هیئت علمی گروه مطالعات اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به درخواست وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با مواد مخدر به مرکز مطالعات اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر ارائه راهکار مناسب در درمان کودکان و نوجوانان دارای اختلالات مصرف مواد افیونی گفت: بدین منظور با همکاری اساتید فوق تخصص روانپزشکی کودکان و نوجوانان، راهنمای درمان و کاهش آسیب اختلالات مصرف مواد افیونی تدوین شد و به صورت پایلوت درحال اجراست.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ وی موضوع طرح دوم را بازبینی راهنمای کاهش آسیب و درمان جایگزین اپیوئیدی کشور افغانستان عنوان کرد و افزود: از دفتر مقابله با جرم و مواد سازمان ملل کشور افغانستان در خواستی برای بازبینی راهنماها به مرکز مطالعه اعتیاد ارائه شد به این منظور کارگاه هایی برگزار و راهنماها مورد بازبینی و تایید وزارت بهداشت افغانستان قرار گرفت و اکنون در کشور افغانستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • تدوین راهنمای درمان و کاهش آسیب اختلالات مصرف مواد افیونی
  • ژست سیگار در سریال ها؛ ملزومات یا ادا و اطوار؟
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • همراه با رادیو پیام و آوا در پویش روز معلم
  • جسد مرد مفقودشده در ارتفاعات دینارکوه کشف شد
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد