Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-رئيس پليس راهور ناجا: فهرست 25 خودرو فاقد استاندارد به پليس ارائه شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار تقي مهري گفت: فهرستي را وزارت صنعت و معدن درباره خودروهاي فاقد استاندارد به پليس راهور اعلام کرده و البته خودروهاي سنگين ذکر نشده است.
رئيس پليس راهور ناجا افزود: در انتظار نامه کتبي وزارت صنعت و سازمان محيط زيست در مورد تمامي خودروهاي فاقد استاندارد هستيم که به پليس اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهري گفت: اين اقدام به ارتقاء ايمني و کاهش آلودگي هوا و محيط زيست کمک مي کند و اميدواريم همه دستگاه‌هاي مسئول همکاري کنند، وزارت صنعت استاندارهاي فني و سازمان محيط زيست استانداردهاي آلايندگي را تعيين مي‌کند و پليس ملزم به اجرايي کردن اين استانداردها است و خودروهايي که استانداردها را نداشته باشد شماره‌گذاري نخواهد شد.
بنابر اين گزارش با اجراي مرحله نخست استانداردهاي جديد اجباري خودرو از اول دي 1396، توليد و واردات خودروهاي MVM 315 سدان،MVM 550 ، تيگو 5، سايپا 131 و سايپا 132 دوگانه سوز، سايپا 141 بنزيني و دوگانه سوز، آريو 1500 سي سي، پژو پارس با موتور XUM ، وانت تک کابين و دو کابين مزدا و کارا 1700(بنزيني و دوگانه سوز)، آسا B 50F ، ليفان 620، ليفان X50، ليفان X60 ، جک J5 ، هيونداي i10 از دستور کار خودروسازان خارج شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، آقای خبیر ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می کند و به محیط زیستشان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد آنها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.
این دوستدار محیط زیست می‌گوید: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.
آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آنها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست