Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور ظهر امروز در حاشيه جلسه هيأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به زلزله شب گذشته در تهران با تاکيد بر آمادگي کامل دستگاه ها جزئياتي را در اين باره اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وزير کشور اظهارداشت: در اين هنگام وقتي مردم بلافاصله خانه خود را ترک مي کنند سارقين از اين فرصت استفاده مي کنند و از اين رو احتمال سرقت از منازل وجود دارد بنابراين ما امر اطلاع رساني را به طور دقيق به استحظار مردم مي رسانيم و از مردم مي خواهيم که توجهشان به اطلاعيه هاي رسمي باشد، همه مردم و مسئولان در اين مواقع بايد دست به دست هم دهند وکمک کنيم تا بتوانيم کار را مديريت کنيم، شب گذشته هم که دوباره زلزله آمد مجددا شاهد آمدن دوباره مردم به خيابان ها و ايجاد ترافيک بوديم که قطعا اگر در شرايط خاص اين اتفاق بيافتد کار خدمات رساني دچار مشکل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود: هفته گذشته درباره آمادگي در تهران تصميماتي گرفته شد که بر اين اساس 22 منطقه تهران را بين 22 استان تقسيم کرديم و با شهردار تهران هم هماهنگ کرديم که فضاي مناسب را براي همه استان ها در اين مناطق به منظور ايجاد سوله و انبار کردن وسايل و امکانات و محل استقرار نيروها را فراهم کنند تا در شرايطي که نياز به کمک بود، استان ها با کوچکترين و کمترين زمان بتوانند خودشان را برسانند همچنين قرار شد در اين خصوص مانوري هم برگزار شود.
وزير کشور تاکيد کرد: بايد ضريب کمک رساني در تهران را افزايش دهيم؛ اميدواريم انشالله اتفاق خاصي نيافتد اما در اين خصوص و در روز جاري جلسه اي با متخصصين امر زلزله خواهيم داشت تا آخرين وضعيت را مطرح و تشريح کنند تا بتوانيم آنها را در تصميم گيري هايمان لحاظ کنيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی یزدی خواه در خصوص طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: شایعه شده است که در این تقسیمات کشوری و طرح تشکیل تهران غربی و شرقی که در دست مطالعه و بررسی است، ممکن است بخش‌هایی از شهرستان ری را جدا کنند که این موضوع از نظر ما بسیار تصمیم نابجایی است و باعث کاهش و ریزش دارایی‌ها و سرمایه‌های مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ری در کلیه بخش ها، هیچ کدام موافق جدایی ری از تهران و الحاق آن به تهران شرقی و یا غربی نیستند ما هم تا کنون ۴ بار به مسوولین دولت و معاونت پارلمانی رئیس جمهور نامه نوشتیم و ضمن اعتراض به این تصمیم، درخواست کردیم که مفاد دقیق این مطالعات و پژوهش‌ها را در اختیار ما قرار دهند که مطمئن شویم در این تغییراتی که مد نظر است، هیچ گونه دست اندازی به محدوده جغرافیایی شهرستان ری از شمال تا جنوب و مرکزی و۵ شهرستان‌های آن وارد نخواهد شد.

یزدی خواه خاطرنشان کرد: نامه‌ای هم با امضای ۱۱ تن از نمایندگان تهران تنظیم و خدمت وزیر کشور ارسال شد و اعلام کردیم که مخالف هر گونه جابجایی در محدوده‌های جغرافیایی ری هستیم.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود