Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:20:01 GMT

چاوشی سکاندار استانداری سمنان شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۰۲۱۱

چاوشی سکاندار استانداری سمنان شد

خبرگزاری شبستان: با تصویب هیئت وزیران سید شهاب الدین چاووشی به عنوان استاندار سمنان منصوب و جایگزین محمد رضا خباز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ سید شهاب الدین چاووشی صبح امروز(6دی) با تصویب هیئت وزیران، به عنوان استاندار سمنان منصوب شد.

 

چاووشی متولد شهر میانه و پیش از این معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران بوده  وهمچنین فرمانداری کرج و چند شهرستان دیگر را نیز در کارنامه خود دارد و در حوزه دانشگاه نیز استاد علوم سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی پیش از این یکی از گزینه های تصدی استانداری اردبیل نیز بوده که دکترای خود را از دانشگاه لستر انگلیس در رشته علوم سیاسی دریافت کرده ومدرک کارشناسی خود را از دانشگاه تبریز اخذ کرده و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذرانده است.

 

در سوابق وی مسئولیت مراکز تربیت معلم استان های آذربایجان شرقی و بوشهر، تدریس در دانشگاه پلیس سابق علوم انتظامی، دانشکده علوم و فنون، دانشکده مدیریت و حسابداری و دانشکده حقوق و علوم سیاسی کرج نیز به چشم می خورد.

 

استاندار جدید سمنان همچنین عضویت در مجامع علمی بین المللی ،سابقه کارهای اجرائی و مدیریتی، عضویت در هیئت مدیره شرکت های دولتی و موسسات عمومی، عضویت و مسئولیت در هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان سازمان های دولتی، فرمانداری شمیران، فرمانداری کرج و قائم مقام سازمان ثبت احوال کشور را در کنار پست معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در کارنامه دارد.

 

چاوشی دارای حدود 60 مقاله منتشر شده در حوزه های اجتماعی و سیاسی در روزنامه های کیهان، اطلاعات، جمهوری اسلامی و آفتاب یزد است.

 

طرح بازنگری ساختار اداری سازمان ثبت احوال کشور و بررسی رضایتمندی شغلی کارکنان ثبت احوال کشور از جمله طرح های پژوهشی استاندار جدید سمنان است.

 

محمدرضا خباز از آبان 1394 به عنوان استاندار سمنان در این استان مشغول به فعالیت شد که از دستاوردهای دوره استانداری وی میتوان به انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش 71 هزار و 500 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اشاره داشت.

 

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر

پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر در صفحه‌ی اینستاگرام این خواننده منتشر شد.

به گزارش انصاف نیوز، جهان لاغر نام اثر تازه‌ی آقای چاوشی است که با شعری از محسن بولحسنی و صدا و آهنگسازی محسن چاوشی منتشر شده است.

تنظیم این اثر موسیقایی نیز بر عهده‌ی محسن چاوشی بوده و برخی با انتقاد از نحوه‌ی تنظیم این آهنگ معتقدند که صدای خواننده به خوبی شنیده نمی‌شود.

محسن چاوشی در واکنش به این انتقادات نوشت:

بچه‌ها برای آگاهیتون خواستم مطلبی رو عرض کنم. در نسخه‌های ریتمیک وکال رو مقداری پایین‌تر انتخاب می‌کنن که هیجان موزیک از بین نره .. این ربطی به میکس و مسترینگ موزیک نداره. ممنونم از لطف و توجه‌تون..

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • محمدعلی علومی درگذشت
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد