Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد - معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان از شرایط بحرانی در دشت‌های این استان و پر کردن ۴۵ حلقه چاه آب غیرمجاز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر مختاری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب تاکنون با تلاش نیروهای گشت و بازرسی ۴۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان شناسایی و با دستور و حمایت قاطع دادستان و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان  پر و مسلوب المنفعه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی با پشتیبانی مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی استان و تلاش نیروهای گشت و بازرسی نویدی برای مقابله جدی با برداشت‌های بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: دشت استان در شرایط بحرانی قرار دارد و برداشت‌های بی‌رویه بر اثرات نامطلوب و شرایط بحرانی سفره‌های آب زیرزمینی استان افزوده است.

مختاری گفت: پر کردن چاه‌های غیرمجاز در این استان یک مطالبه عمومی و خواست مردم و یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی اضافه کرد: همچنین چاه‌های مجاز استان که برداشت بیشتر از پروانه بهره‌برداری دارند نیز برخورد می‌شود تا در راستای حفاظت از منابع آبی استان لرستان گام‌های اساسی و جدی برداشت.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان بابیان اینکه وضعیت منابع آبی استان رضایت‌بخش نبوده و باید حفاظت جدی از منابع موجود صورت گیرد گفت: نیاز است تا تمامی مردم نسبت به حفظ منابع آبی موجود احساس تکلیف کنند تا بتوان ماه‌ها و سال‌های آینده را مدیریت کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: بهزیستی باید به عنوان یک دیده بان در امور اجتماعی، آسیب‌های نوظهور و پر رنگ استان را شناسایی و در جهت حل آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل بهزیستی استان قزوین در نشست با جمعی از مدیران اداره کل بهزیستی استان قز‌وین با بیان اینکه بهزیستی ماموریت پر مخاطره‌ای دارد، تصریح کرد: در استان قزوین با مشکل زیرساختی روبه‌رو هستیم، در حوزه منابع انسانی نیز مشکلاتی وجود دارد که باید با پیگیری حل شود

 وی افزود: پرداخت حقوق باید براساس عدالت باشد و عدالت به معنای مواسات نیست بلکه کارکنان هر سازمان با توجه به وظیفه و زمانی که ماموریت خود را انجام می‌دهند باید حقوق دریافت کنند در این میان بهزیستی ماموریت مخاطره‌آمیزی دارد، در این زمینه دولت و به خصوص مجلس در زمینه قانون گذاری باید ورود جدی داشته باشد.

 معاون استاندار قزوین اظهار کرد: یکی از ناترازی‌های موجود در کشور حوزه ناترازی پرداخت است که مدیریت منابع را با تنش روبه‌رو کرده است اما رویکرد دولت حل قاعده‌مند این مسائل و یکی از اولویت‌های اساسی دولت پیگیری این امر است، باید قبول کرد بخش عمده موضوعات مربوط به نحوه و میزان پرداخت ها در اختیار استان ها نیست و باید به صورت ملی و گاهاً در تعاملات بین قوا حل و فصل شود.

وی افزود: فعالیت بهزیستی استان در حوزه حمایتی اشتغال، وام و مسکن ستودنی و قابل دفاع و نگاه ما در حوزه آسیب اجتماعی نگاه حمایتی و تقویت منابع است؛ ضمن این که باید تلاش شود موضوعات بلاتکلیف رها نشود و برای هر موضوعی بازه زمانی و هدف تعیین شود. 

 کاظمی بیان کرد: بهزیستی باید به عنوان یک دیده بان در امور اجتماعی، آسیب‌های نوظهور و پر رنگ استان را شناسایی و در جهت حل آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۰ همتی شهرداری تهران با بانک ها از طریق واریز و برداشت
  • کنترل چاه‌های کشاورزی بهترین راهکار تعادل در مصرف آب
  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند