Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- رییس جمهوری در جلسه هیات دولت استاندار جدید سمنان را به رعایت اعتدال و بهره گیری از همه نیروهای معتدل و متدین و بر مبنای شایستگی بویژه جوانان و زنان، توصیه و بر وحدت حداکثری مردم استان تأکید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، به استاندار منتخب استان سمنان رأی اعتماد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، آقای سید شهاب الدین چاوشی به عنوان استاندار سمنان منصوب شد.
رییس جمهوری در این جلسه از استان سمنان به عنوان مهد مراجع بزرگوار، علما، اندیشمندان، شعرا و عرفای بسیاری در طول تاریخ یاد کرد و آن را در زمره استان هایی دانست که به لحاظ فرهنگی و علمی از قابلیت های ممتازی برخوردار است.
روحانی همچنین مردم سمنان را مردمی متدین، با فرهنگ و با تلاش خواند که از ظرفیت و استعداد بسیار زیادی برای پیشرفت و توسعه برخوردارند.
وی در ادامه، چاوشی را به دلیل سابقه طولانی و ارزنده در مسئولیت های گوناگون وزارت کشور از سال های نخستین انقلاب، آگاه به ضرورت ها، اولویت ها و مسئولیت های مهم استانداری دانست و اظهار امیدواری کرد این تجربیات خوب به نحو مؤثری در خدمت مردم شریف این استان قرار گیرد.
رییس جمهوری استاندار سمنان را به رعایت اعتدال و بهره گیری از همه نیروهای معتدل و متدین و بر مبنای شایستگی بویژه جوانان و زنان، توصیه و بر وحدت حداکثری مردم استان تأکید کرد.
رونق اقتصادی، توسعه اشتغال و توسعه صنعتی، رعایت حقوق شهروندی و توسعه گردشگری بویژه با توجه به موقعیت ممتاز کویری استان و اهتمام ویژه به حل مسأله آب استان با کمک وزارت نیرو، از دیگر توصیه های روحانی به استاندار جدید استان سمنان بود.
رییس جمهویر همچنین از خدمات ارزنده آقای خباز در دوره تصدی استانداری سمنان تشکر و قدردانی کرد.
جلسه هیات وزیران در ادامه به بحث و بررسی پیرامون صندوق ‌های بازنشستگی اختصاص یافت و تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی به تصویب رسید.
سیام**9314*1436*تنظیم: داود توسلی**انتشار:داود پورصحت*

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری

مهرداد روحانی وزیری ،مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک اظهار کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری در ادامه به اقدامات انجام شده در بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

وی همچنین به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع عظیم مردم متدین مشهد مقدس در حمایت از طرح «نور» 
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است