Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مدیریت فعالیت های سامانه اطلاعات مکانی (GIS) از سوی وزارت نیرو شرکت برتر معرفی شد.

طی تقدیر نامه ای مشترک از سوی "دکتر محسن بختیار "معاون وزیر نیرو دربرنامه ریزی و اقتصادی و"دکتر مسعود شفیعی" رییس سازمان نقشه برداری کشور از"مهندس محمد اله داد" مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،در این تقدیر نامه آمده است :تولید و استفاده از داده ها و اطلاعات مکانی در نظام های برنامه ای و تصمیم گیری موجب ارتقای کیفیت ارائه خدمات  به مردم شریف ایران اسلامی می شود و نیازمند اتخاذ سازو کارها و فرآیندهای دقیق و منظمی در ایجاد سامانه های اطلاعات مکانی (GIS)در صنعت آب وبرق است.

براساس ارزیابی وزارت نیرو در سال 95،آن شرکت در بین شرکت های توزیع نیروی برق به عنوان شرکت برتر در مدیریت فعالیت های سامانه اطلاعات مکانی (GIS) برگزیده شده است.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیست و هفتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک 1402 شاهد حضور پررنگ سفیران و مقامات بین المللی از کشورهای مختلف بود.
از این بین می توان دکتر موسوی مدیر کل اداره امور مرزی و حقوقی وزارت امور خارجه، هماهنگ کننده امور دانشگاهی سفارت فرانسه، سفیرکشور بولیوی، مشاور نظامی سفارت ونزوئلا، ، دبیر دوم سفارت عراق، دبیر دوم سفارت هند، رایزن عمرانی سفارت کره جنوبی و وزیرمختار سفارت اندونزی و نمایندگان سفارت آفریقای جنوبی را نام برد.
تکین حسنو، رییس کمیته توسعه پایدار سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) و سرپرست ریاست کمیته انرژی، معدن محیط زیست اکو، نورلان داریمو، برنامه ریز و هماهنگ کننده کمیته ژئوماتیک اکو، معاون کمیته منابع انسانی و توسعه پایدار اکو، دکتر محقق، هماهنگ کننده ارشد مرکز توسعه مدیریت کاهش بلایا در آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) نیز از حاضرین در همایش بودند و همچنین از بخش های مختلف نمایشگاه نیز بازدید کردند.تا از نزدیک با توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی آشنا شوند.
شایان ذکر است سازمان نقشه برداری کشور در راستای صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها، گام های مؤثری برداشته که از آن جمله می توان به انعقاد تفاهم نامه همکاری با جمهوری تاجیکستان و بررسی صدور خدمات فنی مهندسی به کشور ترکمنستان اشاره کرد، برای تحقق این مهم؛ اقدامات بین المللی جهت توسعه تعاملات برون مرزی به انجام رسانده است. گفتنی است سازمان نقشه برداری کشور در جوامع بین المللی حضور چشمگیری دارد . این سازمان عضو کمیته منابع انسانی و توسعه پایدار (اکو) و عضو کمیته معدن، انرژی و محیط زیست سازمان همکاری های اقتصادی (اکو)، عضو هیئت رئیسه و رییس کارگروه کارگروه تلفیق داده های مکانی و آماری کمیته جهانی سازمان ملل متحد در مدیریت جهانی اطلاعات مکانی آسیا و اقیانوسیه (UNGGIM-AP) و تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در مرکز توسعه مدیریت کاهش بلایا در آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) می باشد.

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد