Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:27:27 GMT

نجات یک فروندموتور لنج باری

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۰۷۵۸

نجات یک فروندموتور لنج باری

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "  محمد حسینی" ضمن تشریح زوایای مختلف این عملیات اظهار داشت: در پی درخواست کمک از سوی یک فروند موتورلنج باری حامل کالای وارداتی و ترانزیتی مبنی بر ناتوانی در ادامه سفر در شرایط نامساعد جوی به دلیل اشکال فنی در سیستم رانش شناور به مرکز کنترل ترافیک دریایی شهیدباهنر، با هماهنگی مرکز هماهنگی جستجو نجات دریایی استان هرمزگان (MRCC)، بلافاصله یک فروند شناور مناسب برای کمک و انتقال شناور مضطر به موقعیت پناه اعزام گردید

وی افزود: این شناور در ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه پنجم دیماه در فاصله ۹ مایلی بندر شهید باهنر دچار مشکل فنی گردید و قادر به ادامه سفر نبود و با توجه به کاهش دید افقی محدوده اضطرار به واسطه مه گرفتگی حوزه دریایی مرکز استان، درمرحله نخست عملیات، ضمن شناسایی موقعیت شناور، توصیه های لازم به شناور برای حفظ موقعیت و جلوگیری از ایجاد خطر ایمنی دریانوردی برای سایر شناورهای متردد ارایه گردید

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خاطرنشان کرد: این شناور حامل ۴۵۰ تن بار حبوبات بود که با مدیریت مطلوب انجام شده خوشبختانه هیچگونه  آسیبی به کالا وارد نشد و پس از ۳ساعت و نیم عملیات بی وقفه شناور از وضعیت اضطرار خارج و نهایتاً در ساعت ۱۸:۳۰ به سلامت در بندر شهیدباهنر پهلو داده شد

این مقام مسؤول افزود: صیانت از جان افراد، انفال و سرمایه ملی همواره در سرلوحه امور کارکنان بخش دریایی بندر شهیدباهنر و شرق استان در مواجهه با حوادث  دریایی است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

این سازمان انگلیسی بیان کرد: گزارشی را در خصوص وقوع حادثه در فاصله ۱۷۷ مایل دریایی از جنوب شرق منطقه نشطون یمن دریافت کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گزارش اشاره می‌کند که یک قایق کوچک که ۴ نفر سوار آن بوده‌اند به یک کشتی نزدیک شده است.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس تاکید کرد: این کشتی در امنیت قرار گرفته و به مسیر خود ادامه داده است. مقامات ذیربط در این مورد تحقیقاتی را صورت خواهند داد.

کد خبر 6091459

دیگر خبرها

  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان