Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،از ۱۱ سال پیش عملیات ساخت بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی "شهید دکتر قربانعلی جلیل" درشهر ۱۳۰ هزار نفری یاسوج در دستور کار قرار گرفت.
این بیمارستان قرار بود در مدت ۳ سال به بهره برداری برسد که طی دو سال اول نیز این مهم به خوبی پیش رفت اما پس از مدتی روند ساخت آن کند و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیاز مبرم شهر یاسوج به این بیمارستان و تاخیرطولانی مدت در روند ساخت وبهره برداری از آن باعث شد تا بار‌ها مسئولان دو وزارتخانه راه وشهرسازی و بهداشت و درمان به یاسوج سفرکنند تا بلکه گره کور این مسئله به دست آنان بازشود. به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان مهمترین مشکل  به اعتبارات محدود اختصاص داده شده برای این بیمارستان بر می‌گشت. علیمردانی با بیان اینکه بیمارستان شهید دکتر جلیل رویکرد و ماهیتی آموزشی-درمانی دارد گفت: چنین بیمارستانی برای اولین باراست که دراستان کهگیلویه و بویراحمد و شهریاسوج ساخته می‌شود.
وی زمین اختصاص داده شده برای بیمارستان را حدود ۳۰ هزار متر مربع اعلام کرد و افزود:زیربنای این بیمارستان نیز ۲۵ هزارمتر مربع است.
به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با احتساب مطالبات پیمانکار تاکنون ۹۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان شهید جلیل یاسوج هزینه شده که برای تجهیز آن به ۵۰ میلیارد تومان دیگرنیز نیازاست.
مدیرفنی ساخت بیمارستان شهید دکتر جلیل هم گفت: این بیمارستان  ۹۶ درصد پیشرفت کاری دارد و آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی استان است.
پارسایی افزود: حتی اگر علوم پزشکی نتواند بیمارستان را تجهیز کند ساختمان آن دهه فجرآماده بهره برداری است.
 جان بابایی معاون وزیربهداشت ودرمان نیز در سفر اخیر خود به استان با بیان اینکه ما هنوز ساختمان بیمارستان  را از اداره مجری که راه وشهرسازی است تحویل نگرفته ایم گفت: اگر راه وشهرسازی بیمارستان را سریع به ما تحویل دهد آن راتا قبل از سال ۹۷ تجهیز و راه اندازی می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت

به گزارش قدس آنلاین زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی