Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه بحث و بررسی پیرامون کشتی ایران و مشکلاتی که در ابعاد بین المللی برای فدراسیون کشتی کشورمان به وجود آمده است، صبح امروز در دفتر محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار و پیرامون حمایت از کشتی ایران در ارتباط با مسابقات علیرضا کریمی، موارد مختلفی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون برون رفت از شرایط کنونی پرداختند و بحث و بررسی پیرامون چگونگی حمایت از کشتی ایران به عنوان پرافتخارترین ورزش المپیکی کشورمان صورت گرفت.

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در پایان جلسه در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مختلف برگزار شد و شرایط موجود کشتی ایران توضیح داده شد.

وی ادامه داد: نقطه نظراتی ارایه و قرار شد که با توجه به اطلاعات و مستنداتی که در اختیار داریم، در نهایت بررسی انجام شود و حمایت هایی از کشتی ایران صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری