Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@13:34:45 GMT

حکم سنگین آل خلیفه برای 10 شهروند بحرینی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۱۴۵۲

حکم سنگین آل خلیفه برای 10 شهروند بحرینی

پایگاه اللولوه می‎گوید که دادگاه رژیم بحرین برای 10 نفر از شهروندان این کشور حکم حبس ابد صادر کرده است.

این دادگاه همچنین 11 نفر دیگر را سلب تابعیت کرده است.

رسانه‎های بحرینی صدور این احکام را با انگیزه‎های سیاسی اعلام کردند.

در همین حال انقلابیون بحرینی در پی صدور حکم اعدام 6 جوان بحرینی در پرونده ساختگی طراحی ترور فرمانده نیرو‌های مسلح بحرین طی روزهای اخیر دست به تظاهرات زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بحرین با تظاهرات و نمایش خشم خود در خیابان‌ها به این حکم‌ها اعتراض کردند و با سردادن شعار‌هایی مبنی بر سقوط پادشاه بحرین او را مسئول مستقیم صدور این احکام و وخامت اوضاع در بحرین اعلام کردند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار

مقاومت اسلامی بحرین با انتشار اطلاعیه ای به صورت رسمی مسئولیت حمله پهپادی ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ به مقر شرکت صهیونیستی تراک نت در بندر ایلات سرزمین های اشغالی را برعهده گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد هفته گذشته 27 آوریل در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

 

.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی

شرکت حمل و نقل زمینی تراک نت پس از محاصره رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و ممانعت صنعا از حرکت کشتی های بین المللی به مقصد بنادر فلسطین اشغالی، با مجوز ارتش اسرائیل وظیفه تسهیل حمل ونقل از کشورهای خلیج فارس به سرزمینهای اشغالی را عهده دار شده بود.

مقاومت اسلامی بحرین تأکید کرده است که به حملات خود در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه در همه عرصه‌ها تا زمان لغو محاصره علیه این منطقه و توقف جنگ علیه فلسطینیان ادامه خواهد داد.

امروز همچنین  مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای از  حمله پهپادی امروز خود به بندر ام الرشراش (ایلات اشغالی) واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در این بندر هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی