Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۷ میلیون ليتر سوخت در بخش کشاورزی اين شهرستان توزيع شد. به گزارش بلاغ به نقل از آوای‌شمال، احمد صادقی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون هشت هزار و ۳۶۵ مورد درخواست سوخت برای واحدهای دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی، ماشین آلات کشاورزی و چاه‌های کشاورزی شهرستان محمودآباد صادر و هفت میلیون و ۵۶۵ هزار و ۴۹۵ لیتر سوخت در این شهرستان توزیع شد، که به تفکیک چهار میلیون و ۲۴۵ هزار و ۴۷۵ لیتر نفت گاز و سه میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۰ لیتر نفت سفید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعداد ۶ هزار و ۳۹۵ درخواست سوخت برای چاه‌های کشاورزی به مقدار چهار میلیون و۷۹۰ هزار و ۵۵۰ لیتر نفت گاز و نفت سفید و هزار و ۹۹۳ درخواست برای ماشین آلات کشاورزی نظیر تراکتور و کمباین به مقدار دو میلیون و۷۴۰ هزار و ۹۴۵ لیتر نفت گاز و ۹ درخواست برای واحدهای دامداری به مقدار هفت هزار لیتر نفت گاز و نفت سفید و سه درخواست برای واحدهای صنایع تبدیلی شالیکوبی به مقدار ۲۶ هزار لیتر نفت گاز و نفت سفید توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خاطرنشان کرد: تمامی بهره برداران بخش کشاورزی جهت دریافت سوخت ضمن مراجعه به دهیاری‌ها و مراکز جهاد کشاورزی و تائید واحد بهره برداری در سامانه تجارت آسان نسبت به ثبت درخواست سوخت اقدام نمایند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس