Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی روئینگ گفت: اگر بخواهیم نفرات بیشتری را به اردو فرا بخوانیم باید قایق های شکسته را به نوعی سرهم کنیم و به مشکل بر می‌خوریم.

طاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه برنامه های تیم ملی روئینگ قبل از بازیهای آسیایی چگونه است، گفت: ما برنامه ریزی را انجام داده ایم و در این برنامه اردو و مسابقات و کاپ های جهانی و آسیایی نیز قرار داده شده است اما برای اجرای آن منتظر هستیم تا تکلیف سرمربی خارجی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است رئیس فدراسیون این هفته با مربی چینی صحبت کند. این برنامه ها در صورت تائید ایشان اجرا می شود. تا سرمربی نیاید برنامه ها را اعلام نمی کنیم. اما در صورتیکه این مربی به ایران نیاید طبق برنامه و هماهنگی های قبلی جلو خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا تعداد دعوت شدگان به اردو کم است، گفت: برنامه فدراسیون بر این بود تا در اردوهای اول و دوم نفراتی دعوت شوند که در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا گرفته و شانس کسب نشان طلا در بازیهای آسیایی را دارند. در اردوهای بعدی به تناسب شرایط نفرات دیگری هم اضافه می شوند. 

مربی تیم روئینگ در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا عدم دعوت برخی از پاروزنان به دلیل مخالفت آنها با رفتن «جیوگانیک» بوده است؟بیان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. این برنامه از پیش تعیین شده است. از قبل هم قرار بر این بود تا ما اردوها را با چند نفر که از ورزشکاران مدعی هستند شروع کنیم و به مرور قایقرانان دیگر هم اضافه شوند. قرار است نفراتی از مسابقات قهرمانی کشور و همینطور استانها نفرات آماده خود را به ما معرفی کنند نیز به اردوهای بعدی اضافه شوند که اگر این نفرات خوب باشند در اردوها می مانند در غیر اینصورت شاهد ریزش ملی پوشان خواهیم بود.

وی در مورد اینکه با توجه به این تعداد از اردونشینان آیا فدراسیون قصد دارد در همه مواد روئینگ در بازیهای آسیایی شرکت نکند؟ گفت: بله. ما فقط در موادی که شانس کسب مدال داریم در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ حاضر می شویم. در موادی چون تک نفره و دو نفره و چهار نفره دو پارو شانس بیشتری برای کسب مدال داریم. 

کبوتری در ادامه پیرامون تجهیزات تیم ملی نیز تصریح کرد: متاسفانه خیلی از قایق های ما در زنجان آسیب دید و ما تجهیزات کافی نداریم. شاید یکی از دلایل ما هم همین باشد اگر می خواستیم تعداد قایقران بیشتری به اردو دعوت کنیم قایق نداشتیم و به مشکل برمی خوردیم اما برای این تعداد نفرات قایق خوب در اختیار داریم. چنانچه بخواهیم نفرات بیشتری را به اردو فرا بخوانیم باید قایق های شکسته را به یک نوعی سرهم کنیم و به مشکل برمی خوریم.

وی خاطرنشان کرد: قرار است فدراسیون به زودی برای ما قایق های نو بخرد. در این صورت مشکل قایق های تیم ملی نیز حل می شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین اردوی تیم ملی روئینگ مردان ایران با حضور تنها ۶ پاروزن در ارومیه برگزار می شود. تیم های قایقرانی خود را برای حضور در بازیهای آسیایی اندونزی آماده می کنند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: برنامه «نغمه معصومانه» پرشورترین تجمع دختران ۱۲ تا ۱۸ سال است که با شرکت حدود ۴۰۰ دختر نوجوان برگزار می‌شود.
هوشنگ نظری پور افزود: شرکت کنندگان در این برنامه حرکت خود را از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه از مسجد جواد الائمه (ع) همراه با سرود و مداحی آغاز می‌کنند و پس از گلباران مزار شهدای گمنام خوراسگان و اجرای دسته جمعی سرود، در برنامه «جان بابا» شرکت خواهند کرد.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سمیتئاتر آموزشی با موضوع دختران گفت: این برنامه با عنوان «دختر بابا» با همکاری معاونت امور بانوان استانداری اصفهان، روز ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

نظری پور گفت: پدران و دختران شرکت کنندگان این رویداد هستند که با تماشای یک تئاتر اجتماعی ویژه، از سخنرانی دکتر حمید دوازده امامی، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس آموزش خانواده، با موضوع ارتباط پدران و دختران بهره‌مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان