Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا‌رسیدن نهمین سالروز در هم شکستن فتنه 88 و خلق حماسه عظیم دی جمعی از خبرنگاران دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان با حاج حسین همدانی تجدید بیعت می کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،به مناسبت فرا‌رسیدن نهمین سالروز در هم شکستن فتنه 88 و خلق حماسه عظیم 9 دی به دست توانای مردم با بصیرت ایران اسلامی، جمعی از خبرنگاران دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان در نظر دارند به پاس حرکت خودجوش مردم همدان در 7 دی ماه سال 88 بر سر مزار سردار فتنه شکن، قافله‌سالار شهدای مدافع حرم، سرلشکر پاسدار شهید" حاج حسین همدانی" حاضرشده و با این شهید معزز تجدید بیعت نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از خانواده وهم‌رزمان و هم‌سنگران این شهید معزز،خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم دعوت می‌شود در این برنامه، گرمی بخش محفل اهالی رسانه همدان باشند.

زمان:پنجشنبه،7 دیماه ساعت 16
مکان: گلزار شهدای همدان، مزار سرلشکرپاسدار، سردار شهید "حاج حسین همدانی"
سخنران: حاج محمدعلی پرزاد،رییس هییت رزمندگان ثارالله همدان

 

 

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان