Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا آریایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی‌ها از ابتدای سال آبی جاری تا امروز در نورآباد ۱۱۲ میلی‌متر، کوه دشت ۶۷ میلی‌متر، رومشگان ۶۵ میلی‌متر، الشتر ۶۴ میلی‌متر، دورود ۴۹ میلی‌متر و خرم‌آباد ۴۶ میلی‌متر بارش باران بوده است.

وی همچنین میزان بارش‌ها در شهرستان ازنا را ۳۷ میلی‌متر، پلدختر ۳۲ میلی متر، بروجرد ۳۴ میلی‌متر و الیگودرز را ۲۰ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: متوسط بارندگی‌ها در این مدت در استان ۵۳ میلی‌متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران لرستان متوسط بارندگی‌ها در مدت مشابه سال گذشته را ۱۳۲ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: در این راستا متوسط بارندگی‌ها طی امسال ۵۷ نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته است.

آریایی بابیان اینکه همچنین متوسط بارندگی‌های بلندمدت مشابه را ۱۸۳ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: این عدد طی امسال نسبت به مدت مشابه ۷۱ درصد کاهش‌یافته که با این اوصاف به‌طور حتم در تابستان آینده با تنش آبی شدیدی در منابع آبی استان مواجه خواهیم بود.

وی تأکید کرد: جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای استان در خصوص تغییر و اصلاح الگوی کشت محصولات و انسداد چاه‌های غیرمجاز برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رکوردار بارندگی‌های شب گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی درشهر اصفهان با حدود ۲۱ میلی متر گزارش شده است.
نوید حاجی بابایی، عمده بارش‌های این مدت را در غرب استان بیان کرد و افزود: همچنین در شهر‌های نائین سه ونیم، کبوتر آباد اصفهان ۱۷ ونیم، خوانسار ۱۳ و یک دهم میلی متر، نجف آباد ۱۲، زرین شهر ۲۰ و سه دهم، کوهپایه ۱۷ و یک دهم، چوپانان ۹ و ۹ دهم بیشترین میزان بارندگی شب گذشته را به خوداختصاص داده اند.
وی افزود: سامانه بارش‌های رگباری همراه با رعد وبرق امروز در ساعات بعد از ظهر واوایل شب بیشتر در غرب و مرکزاستان منجر به روان آب وسیلاب‌های محلی می‌شود و فردا شنبه از شدت ناپایداری‌ها کم و وزش باد شدید وتندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • اصفهان رکوردار بارندگی‌های شب گذشته
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در رومشکان