Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:41:24 GMT

مازندران فاقد محلات آلوده است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۲۲۵۴

مازندران فاقد محلات آلوده است

هشهر- معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: استان مازندران فاقد هرگونه محله آلوده است و محلات آلوده پاکسازی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی، ظهر چهارشنبه در اجلاسیه ائمه جمعه مازندران در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: دولت با همه مشکلات اقتصادی بودجه مناسبی را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده تا بخشی از آسیب‌ها کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید از اندیشه انسان‌های توانمند، خلاق، دارای علم و صاحب‌نظران برای کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌ها استفاده شود. و در این راستا ائمه جمعه و روحانیون بهترین کمک‌کار برای ما خواهند بود.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تهیه طرح جامع برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت: این طرح در مازندران هم اجرایی و باقوت برای مقابله با این آسیب‌ها وارد میدان شده‌ایم.

یونسی در ادامه با بیان اینکه در حوزه ازدواج هنوز با مشکل روبرو هستیم و روحانیون با نقش، برجسته‌ای که دارند می‌توانند در این زمینه کمک‌کار بوده و می‌توان باکار تبلیغی و بیان ارزش، جوانان را به سمت ازدواج سوق داد.

وی گفت: در ماههای اخیر آمار طلاق نگران‌کننده بوده است و باید در این بخش کارهای بیشتری انجام و کارشناسانه وارد عمل شده و ریشه‌یابی کنیم.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طلاق به‌عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی چندوجهی در جامعه است که باید با شناخت دقیق آسیب‌ها در این حوزه یادکرد و تمرکز بر این مسئله برای کاهش آن تلاش شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار با هیات اندیشه‌ورز با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر کشور است که گویای این است موضوع آسیب‌های اجتماعی و کاهش و رفع آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌طلبد در این راستا از همه ساز و کارهای مادی و معنوی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده شود و این از برنامه‌های راهبردی و کلان نظام است.

بهرام‌نیا افزود: یکی از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم مسئله‌محوری است که در استان ایلام هم بحث آسیب‌های اجتماعی و خودکشی یکی از این مسایل است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: برای آسیب‌های اجتماعی هر استان باید یک نسخه واحد تهیه کرد چرا که شرایط اقتصادی و ویژگی‌های قومیتی و فرهنگی هر استان با دیگر استان‌ها متفاوت است. برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر ظرفیت علمی صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها، تاکید کرد: هیات اندیشه‌ورز دارای اندوخته‌های علمی و تجربی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم با این اقدامات شاهد کاهش خودکشی باشیم.

کد خبر 6100206

دیگر خبرها

  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی