Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران، در ادامه برنامه‌های آموزشی خود برای توانمندسازی فعالان بخش خصوصی از طریق برپایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، قصد دارد به آموزش صحیح اصول و فنون مذاکره و بستن قراردادهای بین‌المللی بپردازد؛ موضوعی که به ویژه در دو سال اخیر و با گشایش‌های ایجاد شده و افزایش رفت و آمد هیات‌های تجاری بسیار حایز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 این کارگاه آموزشی به مدت شش ساعت و طی دو جلسه برگزار می‌شود. زمان برگزاری این کارگاه روز چهارشنبه 11 بهمن ماه از ساعت 16 الی 19 و روز پنجشنبه 12 بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 است.
 
 مسوولیت تدریس و هدایت این کارگاه برعهده دکتر مجیدپور است و مخاطبان آن نیز اعضای مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران میانی بنگاه‌های اقتصادی عضو اتاق تهران هستند.
 
 در این کارگاه آموزشی، سرفصل‌هایی چون مفاهیم و تعارف مذاکره، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مذاکرات بین‌المللی، انواع قراردادها، آداب و تشریفات مذاکره، انواع قراردادهای بین‌المللی و ... به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.
 
 علاقمندان می‌توانند با دریافت و تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به نمابر 88107762 یا ایمیل edu@tccim.com در این کارگاه شرکت کنند. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با مرکز آموزش اتاق تهران با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس گرفت.
 
 با توجه به محدودیت ظرفیت کارگاه، اولویت با علاقمندانی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی