Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده و کارگردان تئاتر ال کلاسیکو گفت: این تئاتر "کمدی موقعیت" و برشی از زندگی روزمره است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، احسان روحی ظهر امروز در نشست خبری تئاتر "ال‌کلاسیکو" اظهار داشت: نمایش کمدی اجتماعی «ال کلاسیکو» در واقع برشی از زندگی است و نگاه نافذی به اتفاقات کوچکی که در زندگی می‌افتد و در یک بازه زمانی تبدیل به بحران می‌شوند دارد بحرانی که ساختمان و شاکله اصلی اثر را خلق می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده و کارگردان نمایش «ال کلاسیکو» افزود: برای هر نویسنده‌ای این نکته حائز اهمیت است که در دوره‌ای که زندگی می‌کند چه اتفاقاتی می‌افتد و چقدر می‌تواند جریان‌ساز باشد.

روحی با بیان اینکه نمایش «ال کلاسیکو» از جنس کمدی‌های موقعیتی است که در آثار روز دنیا به شدت مخاطب پیدا کرده گفت: در این نمایش به اتفاقاتی می‌خندیم که در پشت آن اتفاقات، بحرانی وجود دارد و در واقع به "طنزی گروتسگ‌وار" می‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه تلفیق فوتبال و هنر می‌تواند در این نمایش یک ویژگی باشد، گفت: آدم‌های این نمایش در مواجهه با بردها و باخت‌هایی که در جریان زندگی برایشان اتفاق می‌افتد کُنش‌های مختلفی دارند و این بازی مهم در جهان فوتبال، دستمایه‌ای برای خلق این اثر شده و تمام تلاش من این بوده که زندگی بر روی صحنه جریان داشته باشد.

نویسنده و کارگردان نمایش «ال کلاسیکو» در ادامه نشست با اشاره به اینکه در کارگردانی دو مقوله طراحی و میزانسن اهمیت دارد، بیان کرد: برخی صرفاٌ میزانسن را به عنوان کارگردانی می‌دانند ولی طراحی کارگردانی در تئاتر از اهمیت زیادی برخوردار است و در تئاتر مدرن امروز همه چیز در خدمت طراحی کارگردانی اتفاق می‌افتد.

در پایان نشست از پوستر نمایش «ال کلاسیکو» نیز رونمایی شد.

به گزارش تسنیم تئاتر «ال‌کلاسیکو» از دهم دی ماه هر شب ساعت 18 در تماشاخانه اشراق روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش نیز به‌زودی در سایت مشهد گیشه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P1357/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ کارشناس فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در اجرای این طرح ۵۰۰ تئاتر درسی در مدارس ابتدایی استان تهیه شد که ۲۲ اثر آن به مرحله استانی راه پیدا کرد و از بین آثار برتر استانی نمایش خرید اینترنتی دانش آموزان ملایری با مربیگری کتایون کارگر بین ۱۲ نمایش برتر کشوری قرار گرفت.

فرزاد لباسی افزود: استفاده از ابزار‌ها و هنر برای تفهیم درس‌ها در آموزش و پرورش مورد توجه است و از سال‌های آینده این روند آموزشی در سایر پایه‌های تحصیلی اجرا خواهد شد.

طرح تئاتر درسی همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ایفای نقش بیش از ۲۰ شخصیت کار دشواری است
  • «عروسی خون» و آدم‌هایی که با سرنوشت خود می‌جنگند
  • مهمانی جشنواره تئاتر رضوی در ۶ شهر ایران
  • برگزاری جشنواره ملی هنرهای نمایشی در بیرجند
  • راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور
  • کوشک جلالی، کرمی، سعیدی و موسویان به تئاتر ایرانشهر می آیند
  • رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند