Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در نطق میان دستور اظهار کرد: هزار روز از تهاجم و تجاوز ضد بشری رژیم عربستان سعودی به ملت بی‌پناه یمن می‌گذرد در حالی که در این مدت، نزدیک به دو هزار زن، 3 هزار کودک و 8 هزار مرد زیر بارش بمبهای مدعیان دروغین حقوق بشر مظلومانه جان باختند و ده‌ها هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر که با پادشاه عربستان وقیحانه رقص شمشیر می‌کنند و چشم بر مشاهده این روزهای غم‌انگیز بسته‌اند، گفت: آمریکا دیگر نزد تمام عالم بی‌آبرو شده است و دخالت هایش در منطقه تلاشی مذبوحانه است.

وی تاکید کرد: آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر در عالم و اهل فریب و نقض عهد است و دیگر برای هیچ ملتی قابل اعتماد نیست.

گودرزی با اشاره به اینکه بودجه‌ای که از سوی دولت پیشنهاد می‌شود و به تصویب مجلس می‌رسد باید به نفع محرومان جامعه باشد، بیان داشت:  اگر قرار است صرفه‌جویی شود چرا از جیب محرومان جامعه! چگونه می‌خواهید در یک سال بیش از 30 میلیون یارانه‌بگیر را وُسع‌سنجی کنید. با چه شاخصی! آیا دیواری کوتاه‌تر از طبقات محروم جامعه پیدا نکرده‌اید. چرا با وجود مصوبات مجلس در این چند سال یارانه ثروتمندان را حذف نکرده‌اید و حال می‌خواهید با پول محرومان صرفه‌جویی کنید.

نماینده بروجرد ادامه داد: اگر قرار بر صرفه جویی در بودجه جاری کشور است، پاداش‌های بازنشستگی بالای 200 میلیون تومان و بلکه میلیاردی را حذف کنید. حق مأموریت مقامات و مدیران در سفرهای داخلی و خارجی که برای اقامت، هزینه غذا از بیت‌المال استفاده می‌کنند را به 50 درصد کاهش دهید.

وی تاکید کرد: از پرداخت‌ حقوق‌های چند ده میلیونی و نجومی در دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی جلوگیری و به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کمک کنید. کجا عدالت است؟ همه کارکنان حقوقشان به  10 درصد افزایش یابد. کسی که حقوق یک میلیونی می‌‌گیرد 10 درصد آن 100 هزار تومان و آن که حقوقش 10 میلیون است 10 درصدش یک میلیون تومان می‌شود. آیا این کمک بیشتر در پرداخته‌ها و توسعه بی‌عدالتی نیست؟

گودرزی با اشاره به اینکه این کار نظام هماهنگ پرداخت حقوق را زیر پا می‌گذارد، اظهار کرد: با سلاطین واردات، عوامل و مباشرین مقصران در قاچاق کالا برخورد قاطع شود.

وی با بیان اینکه بدون ملاحظه و مماشات، قانون «از کجا آورده‌ای» اجرا شود و  اموال نامشروع باز پس گرفته و به بیت‌المال عودت داده شود و از همایش پرهزینه و بی‌ثمر، سفرهای خارجی متعدد و بی‌نتیجه، ریخت و پاش‌های نابجا و دردآور جلوگیری شود.

نماینده مردم بروجرد درباره افزایش قیمت حاملهای انرژی وحذف یارانه‌ها گفت: باید کار کارشناسانه، دقیق و همه جانبه انجام شود و مجلس  اجازه نخواهد داد که در قالب لایحه بودجه جامعه یک شبه این چنین گرفتار شود.

گودرزی خطرنشان کرد: کسانی که در دستگاههای اجرایی سی سال خدمت آنها پایان یافته نام آنها کارمند است و والسلام دیگر رسمی، قراردادی و پیمانی یعنی چه؟ این چه وضعیتی است که در ادارات ما حاکم است. نیرو باید امنیت شغلی و آرامش فکری داشته باشد. این تبعیضها شایسته کشور نیست. از رئیس جمهور تقاضا دارم لایحه دایمی مدیریت خدمات کشوری را هر چه سریعتر تصویب کند تا این بی عدالتی ها برطرف شود و بساط تبعیض برچیده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست