Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: باید در برابر تخلفات نانوایی‌ها به‌ویژه آزاد پزها برخوردهای قانونی اعمال شود همچنین در برابر عدم ارائه فاکتورهای فروش توسط کارخانه‌های تولید آرد به‌شدت باید برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید صدرالدین موسوی ظهر امروز در کارگروه شورای سیاست‌گذاری آرد و نان استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ازجمله مهم‌ترین معضلات و مشکلاتی که باید در سطح شهر به رسیدگی شود مسئله کیفیت نان مصرفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در عرصه مصرف نان سبوس‌دار افزود: باید فرهنگ‌سازی‌های لازم را برای استفاده مردم از نان سبوس‌دار و عدم استفاده از نان‌های سفید  به مردم جامعه آموزش داد چراکه تکلیف مسئولان استان  برای سلامت جامعه این امر را ایجاب می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: استفاده از نان استاندارد و آرد سبوس‌دار علاوه بر ضوابط و موازین  قانونی عرف جامعه نیز بوده که باید در کنار کنترل کیفیت تولید آرد نانوایی‌ها نیز بر آن همت داشته باشند.

موسوی با اشاره به‌ ضرورت حفظ سبوس آرد در کارخانه‌های تولید آرد استان تصریح کرد: مصوبه تولید نان درزمینهٔ سبوس‌گیری در حال حاضر 15 درصد بوده که باید تلاش شود این  میزان به 12 درصد برسد.

وی با بیان ضرورت مقابله و مبارزه با واحدهای تولید نان غیراستاندارد ادامه داد: باید در برابر اقدامات برخی نانوایی در استفاده از آردهای کم کیفیت مقابله شود همچنین باید آردهای موردنیاز واحدهای تولیدی آزاد پز نیز از مجاری قانونی وارد و تأمین شود تا از فرارهای مالیاتی نیز در این زمینه جلوگیری به عمل آید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم  با تأکید بر اهمیت پایبندی واحدهای آزاد پز در تولید نان در استان قم، عنوان کرد: باید مصوبه‌ای در استان قم به تصویب برسد تا واحدهای تولیدی آزاد پز از معیارهای قانونی و استانداردهای موردنظر سازمان استاندارد را پیروی کنند.

موسوی تأکید کرد: نانوایی‌های سهمیه‌ای استان امروز به‌شدت تحت‌فشار بوده که باید برای ادامه فعالیت‌های آن‌ها حمایت‌های قانونی از آن‌ها اعمال شود همچنین باید اقدامات قانونی مؤثری در برابر کارهای غیرقانونی واحدهای آزاد پز و بدون پروانه انجام شود تا بر اساس معیارهای استاندارد در استفاده از آردهای سبوس دارد فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

وی اهمیت حفظ سبوس در تولید آرد مصرفی واحدهای تولید نان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید قانون سبوس‌گیری از 15 به 12 درصد بافرهنگ سازی‌های لازم در جامعه انجام شود تا فرهنگ عمومی جامعه نسبت به مزایایی مصرف سبوس آگاهی و اطلاع دقیق‌تری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: باید در برابر تخلفات نانوایی‌ها به‌ویژه آزادپزها برخوردهای قانونی اعمال شود همچنین در برابر عدم ارائه برگ خریدهای فروش توسط کارخانه‌های تولید آرد به‌شدت باید برخورد شود تا علاوه بر کنترل کیفیت پایین آرد شاهد فرارهای مالیاتی بیشتری هم نبود.

انتهای پیام/

R7854/P1486/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)

عصر ایران - کولت (Colette)، یک بوتیک معروف فرانسوی بود که طی همکاری با مد پاریس (Mad Paris)، شرکتی متخصص در زمینه سفارشی سازی ساعت های لوکس، نسخه ای تولید محدود از ساعت مچی رولکس میلگاس را ارائه کرد.

این پروژه که به نام "نسخه چه کسی اهمیت می دهد" (Who Cares Edition) شناخته می شد، شامل یک ساعت مچی از جنس فولاد ضد زنگ می شد. ویژگی منحصر به فرد این نسخه تولید محدود صفحه ای سفید با نوشته آبی رنگ "چه کسی اهمیت می دهد، من دیگر دیر کردم" و مجموعه ای از اعداد به هم ریخته بود. از دیگر نکات قابل توجه درباره این ساعت استفاده از عقربه ثانیه شمار به شکل یک آذرخش بود.

ساعت مچی رولکس میلگاس در سال 1956 معرفی شد. این مدل نام خود را از واژه لاتین Mille به معنای هزار و Gauss، واحد میدان مغناطیسی وام گرفته است. این ساعت برای پاسخ به خواسته های جامعه علمی طراحی شده و می تواند در برابر میدان های مغناطیسی تا 1000 گاوس مقاومت کند. مقاومت باورنکردنی در برابر تداخلات مغناطیسی که از موتور ساعت محافظت می کند، نوآوری اصلی در این مدل است.

رولکس میلگاس با استفاده از فولاد ضد زندگ پولیش خورده 904ال ساخته می شود. این آلیاژ در برابر خراش و خوردگی بسیار مقاوم است.

تولید "نسخه چه کسی اهمیت می دهد" رولکس میلگاس توسط مد پاریس و کولت به پنج ساعت مچی محدود شد که در زمان عرضه برچسب قیمت 18200 دلاری را یدک می کشیدند.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ام ‌بی اند اف ؛ 550 هزار دلار برای یکی از متفاوت ترین ساعت های جهان (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟