Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عابدینی سرپرست پیشین کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال معتقد است که خرید لباس از آدیداس دو ضربه بزرگ به تیم ملی می‌زند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر عابدینی در خصوص توافق فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس برای خرید البسه تیم ملی اظهار داشت:

در کشور ما اگر ۴۰ میلیون نفر بازی‌های تیم ملی را دنبال کنند، حداقل ۳۰ میلیون نفر آنها جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان‌ها هم اگر بخواهند لباس تیم ملی را خریداری کنند، دوست دارند آن را از برند آدیداس بخرند. منهای آنها، افرادی هستند که خارج از کشور هم لباس تیم ملی را سفارش می‌دهند که دوست دارند لباس آدیداس تن‌شان کنند.

وی افزود:

آدیداس توانست پوما، مکرون و آل‌اسپورت را کنار بزند. همین که ما خودمان لباس‌های آدیداس را تن‌مان کردیم، آدیداس سود خود را از این ماجرا برد و ما چه جنس از آنها خریداری می‌کردیم و چه مجانی می‌گرفتیم، برای آنها تفاوتی نداشت. اینکه ما از آدیداس لباس خریدیم، دو ضربه به ما می‌زند. اول از همه اینکه آن پاداش ۳۰۰ هزار دلاری، ۴۰۰ هزار دلاری، ۵۰۰ هزار دلاری و پاداشی که احتمال بالا رفتن آن به شکل تصاعدی وجود داشت را از دست دادیم. بعد از آن هم ضربه دیگری که به ما خورده است، اینکه اگر کیفیت لباس‌ها بد باشد، دیگر نمی‌توانیم گریبان آدیداس را بگیریم، چون خودمان خریداری کرده‌ایم.

سرپرست پیشین کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره موضوع دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت که مانع از عقد قرارداد اسپانسری با شرکت آدیداس شده و فدراسیون به این موضوع اشاره کرده است، گفت:

یک دستورالعملی بود که هر نوع واردات لباسی که قرار است صورت بگیرد، شرکت مبدأ باید گارانتی بدهد که ۲۰ درصد محصولات بازار ایران را در کشور خودمان تولید کند. به نوعی همان انتقال تکنولوژی که وزارتخانه ابلاغیه آن را داد تا شرکت‌های خارجی در ایران سرمایه‌گذاری کنند، اما این موضوع بسیار ساده بود. دوستان می‌توانستند مصوبه‌ای بگیرند که تیم ملی در این زمینه مستثنی است و وزیری که خودش را در دل مسئولان هم جا کرده است، می‌توانست چنین مصوبه‌ای را برای تیم ملی از هیئت دولت بگیرد.

عابدینی تصریح کرد:

دوستان عدم کارایی و ناکاربلدی خود را گردن دستورالعمل وزارتخانه نیندازند، چون می‌شد از هیئت دولت مصوبه گرفت. این مصوبه برای جایی است که ما از ترکیه جنس وارد می‌کنیم و بازار داخلی خودمان را خراب می‌کنیم، نه برای تیم ملی که چهار سال یک بار شاید به جام جهانی برود و می‌خواهد لباس با کیفیت بپوشد و قرارداد اسپانسری امضا کند.

عابدینی در پاسخ به این سؤال که آیا تفاهمنامه اسپانسری چهار ساله فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس که فدراسیون در اطلاعیه‌ای مدعی آن شد، در زمان سرپرستی او در کمیته بازاریابی و اقتصادی امضا شده، اظهار داشت:

تا زمانی که من بودم، تفاهمنامه‌ای امضا نشد. ما به آلمان رفتیم و پس از صحبت با مدیران آدیداس، به ما اعلام کردند با نمایندگی آنها در دبی وارد مذاکره شویم. شرکت آدیداس نامه‌ای به ما داد که در پاسخ به نامه اعلام کردیم با کلیات اینکه آدیداس را به عنوان برند خود در جام جهانی انتخاب کنیم، موافق هستیم، اما درباره جزئیات باید در جلسات صحبت کنیم. وقتی مدیران آدیداس فهمیدند سنگی جلوی پای‌شان گذاشته‌ایم که باید در جزئیات به توافق برسیم و این جزئیات هم راحت حل نمی‌شود، آمدن به جلسه را هر بار به تأخیر انداختند و به جلسه نیامدند.

عابدینی سرپرست پیشین کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال تأکید کرد:

شرایطی که آدیداس اعلام کرده بود را به وکلای حقوقی و بین‌المللی خودمان دادیم که آنها با یکسری جزئیات مخالف بودند. به همین دلیل می‌خواستیم جلسه برگزار کنیم. وقتی من دیدم خیلی اصرار به امضای این قرارداد است، رفتم، چون آبروی ما با امضای این قرارداد می‌رفت. وقتی اول لباس شرکت آدیداس را پوشیده‌ایم و بعد به دنبال امضای قرارداد هستیم، این آبروریزی است. با این حال من به خاطر ندارم قرارداد چهار ساله با شرکت آدیداس امضا کرده باشیم و اگر آقایان امضا کرده‌اند، من بی‌خبرم.

منبع : تسنیم

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این بیانیه آمده است:

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.
هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898298

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی