Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای چهارمحال وبختیاری؛حسین برزگر افزود: برای اجرای دستورالعمل فنی و اجرایی طرح خرید توافقی سیب‌زمینی انباری سال ۱۴۰۲، پایین بودن قیمت سیب‌زمینی و ضرر و زیان کشاورزان در برداشت پاییزه، کارگروه خرید و فروش توافقی سیب‌زمینی در استان تشکیل شد.
وی با اشاره به تعیین مراکز خرید سیب‌زمینی برای خرید توافقی در نافچ شهرستان شهرکرد و فرادنبه شهرستان بروجن افزود: قیمت ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی برای سیب زمینی رقم آگریا ۸۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و برای سایر رقم‌ها ۶۵ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم مشخص شده است.
برزگر گفت: در این طرح در صورت توافق با کشاورزان، ۲۰ درصد قیمت از سوی دولت و بقیه از سوی صادرکنندگان و کارخانجات صنایع تبدیلی و تکمیلی (برای تولید چیپس و فرنچ‌فرایز) پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به تولید ۲۹۵ هزار تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از این میزان هم‌اکنون ۱۴۰ هزار تن موجود بوده که افزون‌بر ۸۰ هزار تن برای مصرف خوراکی و صنعتی و حدود ۶۰ هزار تن بذری است.
برزگرگفت: رقم بذری سیب‌زمینی چهارمحال و بختیاری برای کشاورزان داخل استان و کشاورزان استان‌های همجوار کاربرد دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خسارت سرمازدگی به باغات چغاله خفر + فیلم
  • آماده باش نیروی زمینی ارتش در مناطق تحت هشدار
  • خسارت سرمازدگی به باغداران خفر
  • شهر زیر زمینی دستکند سامن ملایر ایام عید پذیرای مسافران
  • (ویدئو) برداشت شیر و پشم گوسفندان توسط دامداران استرالیایی
  • خرید نهال لیبل‌دار میوه و بادام، فقط ۳۰ هزار تومان
  • با پاک‌سازی طبیعت و کاشت بذر بادام کوهی به استقال بهار می‌رویم
  • آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • برداشت گل نرگس
  • این ۵ خوراکی سرشار از ویتامین E هستند