Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی اس جی هرگز علاقه اش به رئال و کریستیانو رونالدو را مخفی نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه زمانی که 13 سال داشت، چند روز را در باشگاه رئال مادرید سپری کرد و حتی با رونالدو نیز دیداری داشت؛ ولی در نهایت ترجیح داد فوتبالش را در موناکو ادامه دهد.

 

او که اکنون بازیکن پی اس جی است، در مورد بازی 50 روز دیگر برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مارکا گفت:« رئال و پی اس جی از بهترین های دنیا هستند و این بازی یک فینال زودرس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال بهترین تیم دنیاست و در دو سال اخیر، دو بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده است. پی اس جی هم تیمی در حال رشد است و معتقدم دو بازی دشوار و البته جذاب را خواهیم دید. ما به برنابئو می رویم تا نتیجه ای خوب کسب کرده و شانس صعودمان را بالاتر ببریم.»

 

 

 

 

بای در برنابئو:« من در ورزشگاه های زیادی بازی کرده ام ولی در برنابئو هرگز. روز قبل از بازی، زمان کافی برای تماشای برنابئو خواهم داشت ولی اینکه ابهت رئال و ورزشگاهش در طول بازی من را تحت تاثیر قرار دهد، غیرممکن است.

این یک بازی بزرگ از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و به خوبی می دانیم که چه فرصت خوبی در برنابئو برای ارسال یک پیغام مهم برای دنیا خواهیم داشت. بسیار با انگیزه ایم و می توانیم برابر رئال، تاریخ جدیدی برای باشگاه بنویسیم.»

 

مواجهه با رونالدو:« واضح است که او الگوی دوران نوجوانی من بود ولی هیچ ترس و نگرانی خاصی از مقابله با او ندارم.

البته که از رونالدو چیزهای زیادی یاد گرفته ام و مطمئنا هنوز می توان از بازیکنی که 5 توپ طلا دارد، چیزهای بیشتری یاد گرفت. البته الان در پی اس جی، ستاره ای چون نیمار را داریم که هر روز از او یاد می گیرم. در دنیا تکنیک هیچ بازیکنی در حد نیمار نیست. همچنین از کاوانی هم چیزهای زیادی یاد گرفته ام.»

 

کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن کیلیان امباپه نیمار رئال مادرید

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!