Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 80 میلیارد ریال اعتبار به حوزه گردشگری استان اختصاص یافت که برای آن 24 پروژه تعریف شده است.

به گزارش ایسنا،  محمود باقری در جمع خبرنگاران افزود: در سالجاری به حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حدود 13 میلیارد ریال اعتبار ازمحل تملک دارایی تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سفر هیئت دولت و ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد حدود 80 میلیارد ریال اعتبار به حوزه گردشگری استان تزریق شد که برای آن 24 پروژه تعریف شده است. از این میزان اعتبار 30 میلیارد ریال آن به موزه کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفته است.

باقری عنوان کرد: چهار پارک اسکان در شهرستانهای یاسوج، گچساران، سی سخت و دهدشت پیش بینی شده است. مابقی اعتبارات عنوان شده در راستای ایجاد اردوگاه ها و تکمیل اردوگاه های رفاهی و تفریحی که در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده بود، تزریق شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برخی از پروژه های در دست اجرا اعم از پارک های اسکان شهرستانهای یاسوج، گچساران، دهدشت و سی سخت و موزه استان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد. بخشی از اردوگاه های رفاهی و تفریحی شامل دشتک دیل در گچساران، تنگ ماغر در بهمئی، چشمه بلقیس در چرام، اردوگاه سی سخت و خه گلون یاسوج نیز آماده افتتاح در 22 بهمن ماه سالجاری هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد