Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایزنی فرهنگی ایران در پاکستان در خبری به خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: این مسابقات در دو رشته حفظ کل و قرائت از امروز در ساختمان وزارت امور مذهبی پاکستان آغاز شده است و تا فردا(هفتم دی) ادامه دارد.

این رقابت‌ها با همکاری وزارت امور مذهبی دولت پاکستان و مؤسسه صوت‌القرآن العالمیه این کشور برگزار شده است و قاریان و حافظانی از مناطق مختلف در آن شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کمیته داوری این رقابت‌ها سه داور از پاکستان و یک داور از ایران حضور دارند و محمد جواد کاشفی داور ایرانی رقابت‌ها است.

قاری سید صداقت علی، قاری آصف سروری و قاری اکرام‌الله محسن نیز داوران پاکستانی مسابقات حفظ و قرائت در اسلام‌آباد هستند.

مرحله مقدماتی مسابقات در ماه‌های گذشته در ایالت‌های سند(کراچی)، پنجاب(لاهور)، بلوچستان(کویته)، خیبرپختونخواه(پیشاور)، مناطق گیلگت بلتستان(اسکردو) و کشمیر آزاد(مظفرآباد) با حضور قراء و حافظان کل قرآن کریم این ایالت‌ها با نظارت داوران ممتاز پاکستان برگزار و نفرات اول و دوم در دو رشته حفظ و قرائت از هر ایالت انتخاب و برای شرکت نهایی در مسابقات راهی اسلام‌آباد شدند.

بنا بر این گزارش، نفرات برتر حفظ و قرائت این دوره از مسابقات به عنوان نمایندگان کشور پاکستان به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تهران معرفی و اعزام خواهند شد.

این رویداد قرآنی فردا با برگزاری مراسم اختتامیه با حضور سردار محمد یوسف، وزیر فدرال امور مذهبی دولت پاکستان، مهدی هنر دوست، سفیر ایران در این کشور و شهاب‌الدین دارایی، رایزن فرهنگی ایران در اسلام‌آباد به کار خود پایان می‌دهد/.

 

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد