Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «قطره‌ای به وسعت دریا»  به مناسبت سالگرد درگذشت سید علی‌اکبر پرورش فعال سیاسیمذهبی و وزیر دولت شهید باهنر در دو قسمت روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه مستند سیما، این مستند روایتی از دوران کودکی تا جوانی علی‌اکبر پرورش است و گوشه‌ای از فعالیت‌های انقلابی دوران بعد از پیروزی انقلاب و حضور ویژه ایشان به‌عنوان معلم و در مسند وزیر آموزش‌وپرورش را به نمایش گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مستند آیات اعظام جوادی آملی، سبحانی، گرامی و همچنین علی‌اکبر ولایتی، علی‌اکبر ناطق نوری و سردار یحیی رحیم‌ صفوی به بازخوانی ابعاد شخصیتی استاد پرورش می‌پردازند.

نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی، عضویت در شورای عالی دفاع، قائم مقامی دبیرکل حزب جمهوری اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، عضویت در شورای مرکزی حسب موتلفه اسلامی و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره های اول، سوم و چهارم برخی از سوابق اجرایی علی اکبر پرورش به شمار می روند.

وی همچنین در مبارزات قبل از انقلاب در اصفهان نقشی محوری داشت که بارها به دستگیری اش منجر شد.

این مبارزه انقلابی و فعال سیاسی و اجتماعی سرانجام پس از عمری خدمت، ششم دی ماه سال 1392 درگذشت.

قسمت نخست این مستند امروز ساعت 11:15 دقیقه از شبکه مستند روی آنتن رفت و قسمت دوم آن نیز فردا 7 دی در همین ساعت پخش خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه

یادداشت تفاهم امنیتی بین «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه به امضا رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز چهارشنبه یادداشت تفاهم امنیتی بین «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه به امضا رسید.

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های 2 کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردندآغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگتشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!