Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:10:55 GMT

فیلم های جدید را در این سینماها ببینید

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۴۶۲۰

فیلم های جدید را در این سینماها ببینید

4 فیلم سینمایی با موضوعات مختلف در سینما اکران شد. فیلم‌ انیمیشن «کلیله و دمنه» با موضوع کودک و نوجوان، فیلم سینمایی «سدمعبر» یکی از آثار مورد توجه جشنواره فیلم فجر با موضوع اجتماعی، فیلم «آرمانشهر» باموضوع اجتماعی تولید سال 93 است و در گروه آزاد اکران شد. فیلم سینمایی «دختر عمو پسرعمو» با موضوع کمدی در سینماها اکران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم «کلیله و دمنه» برای اکران ویژه مدارس تنها در دو سینما مگامال و ملت روی پرده رفته است. این فیلم داستان این پویانمایی درباره دو شغال به نام‌های کلیله و دمنه است که با حوادث تلخ و شیرینی در جنگل روبرو می‌شوند. علاقه آنها وارد شدن به دربار شیر است. وقتی به آنجا می‌رسند، به ناچار نظاره‌گر عاقبت کارهای بد و خوب اطرافیان شیر مانند گرگ، کفتار و روباه می‌شوند و از حوادثی که برای آنها اتفاق می‌افتد کلیله و دمنه و بقیه حیوانات جنگل درس عبرت می‌گیرند.

فیلم «آرمانشهر» در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، ماندانا، ایران، ارگ،شکوفه، تیراژه، کیان، سمرقند ، هویزه مشهد، سیمرغ مشهد به نمایش درآمده است . در این فیلم ملالی ذکریا، آندرو شاور، همایون ارشادی، حنا سپاریت، آرون بالی، باسکر پاتل به ایفای نقش می‌پردازند. 

فیلم «سد معبر» ساخته محسن قرایی اثری اجتماعی است که توانست نظر کارشناسان و منتقدان را در جشنواره فیلم فجر به خود جلب کند. این فیلم داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.

در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری، مهدی میری و نگارعابدی، علیرضا کمالی نژاد، گیتی قاسمی، حسام محمودی، بازیگر خردسال: رونیکا نعمت الله و با حضور محسن کیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

«سد معبر» در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، ملت، چارسو، زندگی، ایرانیان، جوان، ماندانا، ایران ، موزه سینما، ارگ، آفریقا، پیروزی، تیراژه، کیان، سمرقند، پارس تهران، سپیده، هویزه مشهد اکران شده است. 

فیلم سینمایی «دختر عمو پسرعمو» با موضوع کمدی در سینماها اکران شده است. این فیلم داستان زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید. آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی شان را حل کنند…

 در این فیلم مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، لاله مرزبان، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، محمود عزیزی، مهدی صبایی و نسیم فروغ و معصومه محمدپور به ایفای نقش می‌پردازد. 

این فیلم در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، چارسو، زندگی، جوان، ایران، ارگ، سروش، بهمن، شکوفه، کیان، سمرقند، فردوسی و مرکزی به نمایش درآمدند. 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به تازگی برخی رسانه ها گزارش داده اند که خانواده پسر متهم به قتل از سازندگان فیلم خواسته‌اند که اگر برخی سکانس های ملتهب "بی بدن" را حذف نکنند، پیگیری حقوقی را در دستور کار قرار داده و حتی ممکن است حکم توقیف فیلم را بگیرند؟

کم شدن تدریجی سانس های فیلم "بی بدن" در برخی پردیس های سینمایی و جایگزینی با برخی آثار کم‌خطرتر،این ظن را تقویت می‌کند که گردانندگان اکران هم قصد دارند بی سروصدا، "بی بدن" را محدود و درنهایت از اکران حذف کنند؟

با این حال آنچه از اقبال عمومی پیش‌روست اینکه "بی بدن" با وجود محدودیتها، نه فقط در تهران بلکه در شهرستان ها هم گزینه اصلی بسیاری از مخاطبان جدی سینماها برای فیلم دیدن بوده و حتی برخی دستفروشان هم دی‌وی‌دی‌های خالی را به اسم اسم این فیلم به علاقمندان می‌فروشند!

باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت "بی بدن" به کجا خواهد انجامید و این فیلم الناز شاکردوست خواهد توانست سر سلامت اکران خود را به پایان برساند؟

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899762

دیگر خبرها

  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • آغاز اکران فیلم «مست عشق»
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳