Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد، تیمش پس از تحمل پنج باخت پی‌درپی به آرامشی که امروز دارد، نیاز داشته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، حسین کعبی در خصوص شرایط سپیدرود بعد از پیروزی برابر نفت گفت: وضعیت تیم ما خوب است و گذشته را تا حدودی فراموش کرده‌ایم. ما پنج شکست بد داشتیم ولی برد برابر نفت تهران وضعیت تیم ما را بهتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما الان آرامش دارد. سپیدرود واقعاً به این آرامش نیاز داشت. مشکلات هم تا حدودی برطرف شده است و بازیکنان فقط به فوتبال فکر می‌کنند.

وی در مورد بازی تیمش برابر مشکی‌پوشان در هفته هفدهم لیگ برتر تصریح کرد: این یک بازی شش امتیازی است و برای هر دو تیم پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است. ما چند بازی مهم و حیاتی در پیش داریم که باید در آنها خوب امتیاز بگیریم. من به آینده امیدوارم و مطمئن باشید اتفاقات خوبی برای سپیدرود رخ می‌دهد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت راجع به کار کردن با امید روانخواه خاطر نشان کرد: امسال با نظرمحمدی و روانخواه کار کردم و سبک آنها متفاوت است. مربیان جوان می‌خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند و انگیزه زیادی برای پیشرفت دارند. امیدوارم با روانخواه نتایج خوبی بگیریم.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد

شاگردان رضا عنایتی با یک شکست خانگی، بار دیگر خطر سقوط را حس کرده‌اند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.

عارف حاجی عیدی در دقیقه 81 زننده گل پیروزی‌بخش شاگردان مجتبی حسینی بود تا آلومینیوم پس از پنج هفته با پیروزی در لیگ برتر آشتی کند.

آلومینیوم اراک با پیروزی در این بازی 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرد. پیکان نیز با 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

محمدحسین زاهدی‌فر قضاوت این دیدار را برعهده داشت که امیرحسین صدقی از پیکان و سید مهران موسوی و محمدامین کاظمیان از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد