Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-شهردار منطقه دو از آماده‌باش ۲۴ ساعته ستاد بحران این منطقه در مواقع اضـطرار خبر داد.رسول کشت‌پور؛ شهردار منطقه دقایقی پس از وقوع زمین لرزه شب گذشته اعلام داشت: جلسه اضطراری با حضور معاون خدمات شهری، شهرداران نواحی ۹ گانه، روسای ادارات ذیربط، شهرداران شب و دبیر و کار‌شناسان ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار و طبق هماهنگی بعمل آمده، انجام وظایف امور مربوط به محلهای دارای قابلیت اسکان شهروندان در سطح منطقه تقسیم کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس هر یک از مجموعه‌های فوق الذکر، تیمهای عملیاتی خود را جهت بازگشایی، پذیرش شهروندان عزیز تهرانی و انجام امور اسکان به محل‌ها اعزام کرده و مدیریت لازم را در این امور به مورد اجرا قرار دادند.

وی تصریح کرد: از ساعات اولیه نیمه شب تا حال حاضر، دربهای ورودی اماکن ورزشی به شرح ذیل باز بوده و سرویسهای بهداشتی، آب آشامیدنی و برخی ملزومات تهیه شده است. در مکان‌ها، پرسنل مجموعه‌ها جهت اسکان شهروندان محترم آماده می‌باشند. ضمناً درستاد مدیریت بحران منطقه و ستادهای نواحی، چادر، پتو، لوازم گرمایشی و آب آشامیدنی مهیا می‌باشد و در هر سوله بین چهار الی هشت خانوار در حال استراحت می‌باشند. که نام و آدرس اماکن پذیرش شهروندان، به شرح ذیل تقدیم می‌شود:

سوله پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه ۲ - شهرک غرب، نرسیده به بلوار دریا، خ توحید ۴ (جنب ایستگاه آتش نشانی)

۱- سوله پایگاه پشتیبانی بحران ناحیه یک و مجموعه ورزشی الزهرای سعادت آباد- میدان قیصر امین‌پور، بلوار شهرداری، ضلع جنوب غربی مجموعه شهرداری منطقه ۲

۲- سوله پایگاه پشتیبانی بحران ناحیه چهار و مجموعه ورزشی الزهرای برق آلستوم - ستارخان، خ نیرو، پارکینگ بازارچه سنتی ستارخان

۳- سوله پایگاه پشتیبانی بحران ناحیه پنج و مجموعه ورزشی الزهرای عزیزی طرشت - طرشت، خ شهید عزیزی، روبروی شهرداری ناحیه ۵ و جنب اتوبوسرانی و باغ مخابرات

۴- سوله پایگاه پشتیبانی بحران ناحیه هشت و مجموعه ورزشی الزهرای ایثار - جنوب به شمال اتوبان یادگار امام، انتهای ایثارگران جنوبی

۵- سوله مجموعه ورزشی شهید تیموری/ ناحیه پنج - خ طرشت، میدان هراتی

۶- سوله مجموعه ورزشی شهید شوشتری/ ناحیه شش - خ زنجان شمالی

۷- سوله مجموعه ورزشی شهید لشگری / ناحیه نه - خ سعادت آباد، میدان بهرود

۸- سوله مجموعه ورزشی آیدین نیکخواه بهرامی/ ناحیه دو - شمال به جنوب یادگار امام، ورودی مرزداران

۹- زمین چمن مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۲ / ناحیه یک - جنب ساختمان شهرداری منطقه ۲

۱۰- اکثر مساجد منطقه ۲

۱۱- پارک‌ها و بوستانهای سطح منطقه به نامهای: بوستان جاوید- بوستان سنگی - پارک نهج البلاغه - پارک پرواز - پارک شهرآرا - بوستان دلاوران - بوستان فدک

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد

علیرضا ابویی مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوری که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، افزود: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و تصریح کرد: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲ هزار مترمربع احداث شده است به طوری که در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.

ابویی با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: ان شاء الله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.

وی جمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود