Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:42:24 GMT

ستاره حریف ایران در رادار باشگاه آرسنال

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۶۱۳۵

ستاره حریف ایران در رادار باشگاه آرسنال

باشگاه آرسنال با پیشنهادی 35 میلیون پوندی به دنبال جذب مهدی بن عطیه مدافع ملی پوش تیم فوتبال یوونتوس است.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال نیم فصل اول رقابت های لیگ جزیره را در شرایطی به پایان رساند که با دریافت 23 گل بدترین خط دفاعی لیگ را همراه با لیورپول در میان 7 تیم بالای جدول به خود اختصاص داده است و حالا آرسن ونگر به دنبال راهی برای حل معضل خط دفاعی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از همین رو مدیران باشگاه آرسنال پیشنهادی 35 میلیون پوندی را به باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن مهدی بن عطیه مدافع مراکشی بیانکونری ارائه داده اند و منتظر تصمیم مدیران این باشگاه هستند.


عطیه در این فصل یکی از مهره های کلیدی یوونتوس در خط دفاعی بوده و صعود مراکش به جام جهانی با گل او به دست آمد.


البته با توجه به خروج لئوناردو بونوچی از تورین و کمبود مدافع مطمئن در تیم الگری، بعید به نظر می رسد حتی با وجود رقم قابل توجه 35 میلیون پوند، این پیشنهاد مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار بگیرد.

 

مهدی بن عطیه بایرن مونیخ آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ اگرچه پیروزی‌های استقلال ادامه دارد و این تیم همچنان توانسته با یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس در صدر جدول باقی بماند، اما ۲‌گلی که آبی‌ها در دقایق پایانی بازی با شمس‌آذر قزوین دریافت کردند باعث شد فعلا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به پرسپولیس بدهند. هم‌اکنون سرخ‌ها با ۱۳‌گل دریافتی صاحب این عنوان هستند و این در حالی است که تعداد گل‌های خورده استقلال به عدد۱۴رسید. موضوع مزبور از این جهت حائز اهمیت است که رویکرد استقلال در این فصل مثل ۲‌سال پیش، ارائه فوتبال اقتصادی و محافظه‌کارانه بر مبنای دریافت حداقل گل بوده است. تا یک جا هم آبی‌ها در این زمینه عالی عمل کردند، اما در هفته‌های اخیر ساختار دفاعی آنها تا حدودی متزلزل عمل کرده است. این وضعیت در بازی خانگی با مس رفسنجان منجر به توقف استقلال شد و چیزی نمانده بود در دیدار با شمس‌آذر هم همین تراژدی تکرار شود.

حداقل آمار و ارقام اینطور نشان می‌دهد که یکی از دلایل افت دفاعی استقلال، غیبت رافائل سیلوا بوده است. مدافع برزیلی که بعد از یک دوره جدایی از جمع آبی‌پوشان بار دیگر به این تیم پیوست، عملکرد خوبی در استقلال داشته، اما طی هفته‌های اخیر به دلایل نه‌چندان مشخص نیمکت‌نشین شده است. در شرایطی که از مواردی همچون قهر یا مصدومیت به‌عنوان دلیل نیمکت‌نشینی سیلوا یاد می‌شد، شایعاتی هم وجود داشته است در مورد اینکه مدافع برزیلی به‌دلیل نزدیکی به مدیریت باشگاه مورد غضب کادرفنی قرار گرفته. هر چه هست آمار ترانسفرمارکت می‌گوید سیلوا در دو مسابقه با مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در فهرست ۱۸‌نفره قرار داشته (یعنی مصدوم نبوده) و در دیدار با شمس‌آذر به‌طور کلی از لیست خارج شده است. استقلال در غیاب این بازیکن طی ۳‌بازی، ۴‌گل خورده و هنوز وضعیت او برای حضور در مسابقه حساس بیرون از خانه برابر تراکتور روشن نیست.

کد خبر 846896 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏