Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:31:42 GMT

نمایشگاه الکامپ ۹۶ در رشت+تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۶۲۵۰

نمایشگاه الکامپ ۹۶ در رشت+تصاویر

نمایشگاه کامپیوتر، رسانه‌های دیجیتال، اینترنت، ماشین‌های اداری و سیستم‌های امنیت تصویر در رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، یازدهمین نمایشگاه الکامپ 96 در حوزه کامپیوتر، رسانه‌های دیجیتال، تجارت الکترونیک، ماشین‌های اداری و سیستم‌های امنیت تصویر در رشت گشایش یافت.

آیین گشایش این نمایشگاه با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس پارک علم و فناوری، مدیرکل ارتباط و فناوری و جمعی از مسئولان ارشد استان گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با بیش از 60 غرفه در فضایی به مساحت 5 هزار مترمکعب از پنجم لغایت 8 دی‌ماه به‌مدت 3 روز با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان دایر است.

نمایشگاه الکامپ رشت با حضور بیش از 60 شرکت در زمینه تولید محتوا،ارائه تجهیزات الکترونیک فروشگاهی، شبکه و شرکت‌های مخابراتی و اینترنتی، شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه و دولت الکترونیک در رشت دایر است. 

علاقمندان این حوزه از صنعت می‌توانند به‌مدت سه روز در ساعات 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌الملی استان گیلان از یازدهمین نمایشگاه کامپیوتر گیلان بازدید کنند.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ وزیر کشور در بازدید از غرفه توانمندی‌های گیلان در اکسپو گفت: استان گیلان بهشت ایران با ظرفیت‌های کم نظیر است.
دکتر احمد وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان افزود: باید از ظرفیت‌های کم نظیر گیلان به بهترین نحو بهره برده شود.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید گفت: ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ معرفی شده است.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه این نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کشور به ویژه گیلان است، افزود: تلاش شده توانمندی‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و صادراتی در کنار زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در راستای جهش تولید به سرمایه گذاران معرفی شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی در محل نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاریست.
این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی