Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به وجود بخشنامه ای مبنی بر نداشتن انتصابی در این وزارتخانه از میان افراد بازنشسته برای پستهای مدیریتی، گفت: در تلاش برای کاهش میانگین سنی مدیران در مجموعه وزارت کشور، استانداری ها، فرمانداری و بخشداری ها هستیم.

به گزارش ایرنا، جواد ناصریان عصر چهارشنبه در دیدار با کارمندان استانداری هرمزگان اظهار داشت: در گذشته کمتر به بدنه داخلی وزارت کشور توجه شده اما در دوره آتی با برگزاری برنامه‌های آموزشی این مشکل را رفع خواهیم کرد تا نیروی انسانی استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تقویت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در دولت یازدهم بررسی‌ها و اقدام هایی برای بهبود وضعیت کارکنان وزارت کشور در استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور انجام شد، افزود: در این راستا آسیب شناسی صورت گرفت تا در زمینه احکام پرسنل استانداری‌ها به شرایط مناسب برسیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور تصریح کرد: برای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی در مجموعه وزارت کشور در استان‌ها اقدام هایی آغاز شده و در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.
ناصریان اظهار کرد: در خصوص نیروهای قراردادی نیز بخشی که آزمون ادواری داده بودند را به پیمانی تبدیل وضعیت کردیم.
این مقام مسئول بیان داشت: برای دولت دوازدهم 2 هدف‌گذاری مهم در وزارت کشور انجام شده که توجه به نیروهای جوان و بانوان در امر مدیریت در این وزارتخانه در سراسر کشور است.
وی تاکید کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته باید تلاش کنیم میانگین دریافتی کارمندان استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها افزایش یابد.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • رتبه اول استان یزد در زمینه رشد بارندگی
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری