Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت جوان دلیر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان آئین بزرگداشتی در دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت جوان دلیر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم ایران با حضور مردم شهرهای مختلف خوزستان در دزفول برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه معنوی روز پنج‌شنبه هفتم دی ماه همزمان با نهم ربیع‌الثانی سال 1439 هجری قمری از ساعت 20  آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم ایران را گرامی می‌دارند.

آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت جوان دلیر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان در حسینیه گلزار شهدای شهیدآباد دزفول برگزار می‌شود که حجت احسانبخش در این برنامه به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

همچنین در مراسم چهلمین روز شهادت جوان دلیر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان حبیب‌الله سعد سخنرانی می‌کند.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز در آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت جوان دلیر شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان حضور می‌یابند.

به گزارش تسنیم شهید عارف کایدخورده از استان خوزستان روز یکشنبه 28 آبان ماه همزمان با 30 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مقابله با تروریست‌های تکفیری در شهر آلبوکمال استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید و عند ربهم یرزقون شد.

آئین تشییع پیکر پاک این شهید مدافع حرم روز پنج‌شنبه دوم آذر ماه همزمان با هفته بسیج انجام شد و مردم پایتخت مقاومت ایران فرزند دلیر خود را بدرقه کردند.

این برنامه از کنار مزار شهدای گمنام دزفول واقع در امامزاده رودبند آغاز شد و سپس پیکر مطهر شهید عارف کایدخورده بر دستان مهربان مردم استان خوزستان قرار گرفت.

تشییع پیکر مطهر شهید عارف کایدخورده تا گلزار شهدای شهیدآباد دزفول ادامه داشت و مردم خوزستان در یک تجمع بزرگ فرزند شهید خود را بدرقه کردند.

پس از قرائت تلقین و وداع باشکوه مردم خوزستان پیکر پاک شهید عارف کایدخورده در کنار دیگر شهیدان شهر دزفول آرام گرفت تا مزارش زیارتگاه عاشقان شود.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی

سخنگوی وزارت امور خارجه در پی شهادت بهروز واحدی نوشت: راه شما، هدف شما و خون شما به فراموشی سپرده نخواهد شد.

‏به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شهید مدافع حرم؛ بهروز واحدی

در پانزدهم ماه مبارک رمضان و در روز میلاد کریم اهل‌البیت (علیه و علیهم السلام) در دفاع از حریم و حرم خاندان رسول اعظم (ص) توسط شقی‌ترین جنایتکاران عصر حاضر به شهادت رسیده‌ای.

یاران و عزیزانت تو را گریان وداع کرده‌اند و قُدسیان تو را خندان استقبال کرده‌اند.

راه شما، هدف شما و خون شما به فراموشی سپرده نخواهد شد.

هان‌ای شهیدان، در جوار حق تعالی آسوده خاطر باشید که ملت شما پیروزی شما را از دست نخواهد داد.»

به گزارش ایمنا، شهید والامقام بهروز واحدی بامداد سه‌شنبه، هفتم فروردین، هم‌زمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید و دارای یک فرزند دو ساله و ساکن کرج بود.

کد خبر 740010

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • شهادت «بهروز واحدی»؛ بسیجی مدافع حرم در سوریه
  • اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم