Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: کشور هندوستان بازار مناسبی برای صادرات سیب آذربایجان‎غربی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری در جلسه پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت فضای سایبری در اصول پدافند غیرعامل اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع باید بررسی لازم در زمینه اقدامات پیشگیرانه، بازدارنگی و شناسایی تهدیدات و مقابله موثر با تهاجم سایبری در واحدهای صنعتی معدنی و تجاری استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سیب یکی از محصولات راهبردی و مهم کشاورزی استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود بیان کرد: بی‌شک با بازاریابی به موقع از بروز هر نوع مشکل پدافند غیر عامل پیشگیری کرده و در این راستا براساس مصوبه کمسیون کشاورزی، تعدی موز در مقابل سیب امکان‌پذیر بوده و کشور هند نیز بازار مناسبی برای سیب استان به شمار می‌رود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هم ‌اکنون با برنامه‌ ریزی دقیق و صحیح می‌توان سایبری سازمان و زیرمجموعه‌های مربوطه را در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی مدیریت کرده و بر اساس اولویت و طبقه‌بندی انجام شده، از واحدهای صنفی، صنعتی، معدنی و بازرگانی، بازدید میدانی به عمل آورد و نقاط ضعف و قوت رعایت اصول سایبری پدافند غیر عامل در آنها را احصاء کرد.

اسکندری با تاکید بر اینکه باید اطلاعات نرم‌ افزارها و سخت‌ افزارهای مورد تایید و یا عدم تایید به صورت بسته‌های آموزشی تهیه و در اختیار واحدها گذاشته شود افزود: علاوه بر آن استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به لزوم استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیر عامل توسط اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ارومیه گفت: از سوی دیگر باید برنامه‌ریزی لازم برای بازدید و بررسی میدانی رعایت اصول سایبری پدافند غیر عامل به صورت آزمایشی از واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی توسط اتاق بازرگانی صورت بگیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق