Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر آمار منتشر شده باکس‌آفیس «جنگ ستارگان: آخرین شوالیه» با فروش صد میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه عید میلادی به بالاترین رقم برای این ایام دست یافت.به گزارش بلاغ، بنابر آمار منتشر شده باکس‌آفیس جنگ ستارگان: آخرین شوالیه با فروش صد میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه عید میلادی به بالاترین رقم برای این ایام دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر آمار منتشر شده باکس‌آفیس «جنگ ستارگان: آخرین شوالیه» با فروش صد میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه عید میلادی به بالاترین رقم برای این ایام دست یافت.

چهار فیلم تازه اکران شده دیگر این روزهای سینمای جهان علی‌رغم موفقیت نتوانستند به اینچنین رقمی شگفت‌انگیز برسند. «جومانجی» از فیلم‌های جدید از بقیه بهتر بود. این محصول کمپانی «سونی» جایگاه دومین فیلم پرفروش را با 55 میلیون و 400 هزار دلار ازآن خود کرد.

«Pitch Perfect 3» از کمپانی یونیورسال با 26 میلیون و 424 هزار دلار و نمایش در 3447 سالن سینما به مدت یک هفته اکران در جایگاه سوم پرفروش‌ها ایستاد.

«بزرگ‌ترین شومن» از کمپانی فاکس قرن بیستم با 14 میلیون و 410 هزار دلار و نمایش در 3006 سالن سینما به مدت یک هفته اکران رتبه چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس را به خود اختصاص داد.

«فردیناند» با 10 میلیون و 118 هزار دلار، «کوکو» با 8 میلیون و 188 هزار دلار، «کوچک‌سازی» با 7 میلیون و 670 هزار دلار، «تاریک‌ترین ساعت» با 5 میلیون و 514 هزار دلار، «پدر معنوی» با 5 میلیون و 480 هزار دلار و «شکل آب» با 4 میلیون و 420 هزار دلار به ترتیب در رتبه‌های پنجم تا دهم پرفوش‌ترین فیلم‌های فهرست باکس‌آفیس در تعطیلات عید میلادی قرار گرفتند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم ستارگان خور لارستان و نهال خراسان جنوبی با کسب امتیاز‌های لازم در دور نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان ایران جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته یک بانوان کشورمان را کسب کردند.   ستارگان خور لارستان از منطقه جنوب و نهال خراسان جنوبی از منطقه شمال با برتری مقابل حریفان خود در دور مقدماتی راهی دور نهایی لیگ دسته دو شدند.

دیگر خبرها

  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟