Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:56:31 GMT

منتظر«آلودگی هوا» از تعطیلات آخر هفته باشید

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۷۷۴۳

منتظر«آلودگی هوا» از تعطیلات آخر هفته باشید

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز از مرزهای شرقی خارج می‌شود و تنها در برخی مناطق شمال شرق و جنوب شرق وزش باد شدید و بارش پراکنده به‌وقوع می‌پیوندد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از خروج سامانه بارشی از کشور خبر داد و گفت: طی روزهای آتی جوی نسبتاً پایدار اکثر نقاط کشور را در برمی‌گیرد و ساکنان تهران و کلانشهرها با کاهش کیفیت هوا مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز از مرزهای شرقی خارج می‌شود و تنها در برخی مناطق شمال شرق و جنوب شرق وزش باد شدید و بارش پراکنده به‌وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: وقوع وزش باد شدید موجب می‌شود تا در برخی از نقاط نیمه شرقی کشور گردوخاک و کاهش دید اتفاق بیفتد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از فردا پنجشنبه جوی پایدار در اکثر نقاط کشور به‌وقوع می‌پیوندد، تصریح کرد: به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش می‌یابد.

به گفته وظیفه، کلانشهرها و به‌ویژه استان تهران در روزهای آتی با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهد شد؛ در روز جمعه نیز در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و شمال غرب کشور، ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، اردبیل با 6 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 25 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز در گرمترین لحظات به 16 درجه بالای صفر رسید.

به گفته وظیفه، جو نسبتاً پایدار تا سه روز آینده در اکثر نقاط کشور باقی می‌ماند و تغییرات آنچنانی در جو کشور ایجاد نمی‌شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجددا به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتا شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم برای اکثر نقاط استان انتظار است، همچنین بارش‌های رگباری و ضعیف در غرب استان به خصوص برای کوهرنگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجدداً به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتاً شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود، همچنین احتمال وقوع تگرگ دور از انتظار نیست.


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: شدت بارش‌ها برای غرب استان به خصوص اردل، بخشی‌های کیار، کوهرنگ و غرب لردگان پیش بینی می‌شود.

نوروزی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطق غربی استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی و برای سایر نقاط استان هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق استان به خصوص نیمه غربی، ممکن است بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت شود بنابراین آبگرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: برای صبح روز پنجشنبه کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و از ظهر پنجشنبه تا هفته بعد دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت، همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارشی پیش بینی نمی‌شود.

کد خبر 750887

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • تست سلامت از روی خطوط صورت و چروک پیشانی
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان