Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@01:57:41 GMT

قسمت پنجم مسابقه "ضد گلوله" + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۸۴۶۴

قسمت پنجم مسابقه 'ضد گلوله' + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- مستند مسابقه "ضد گلوله" شامل آیتم‌های رزمی و نظامی است که در آن از سلاح جنگی با گلوله‌های گازی استفاده شده است. سامانه امتیازدهی مسابقه، یک سامانه لیزری است که در کنار تیراندازی واقعی، اهداف را مورد اصابت قرار می‌دهد و بعد از آن در سامانه ثبت می‌کند. شرکت کنندگان این مسابقه ۷ شب و ۶ روز تمام در صحنه ساخت مستند و در محیط کاملاً نظامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، مستند مسابقه "ضد گلوله" به کارگردانی مجید عزیزی و مهدی ماهان و تهیه کنندگی حسین افشار در خانه مستند انقلاب اسلامی در، 13 قسمت تولید می‌شود و در هر فصل، 10 شرکت کننده در دو گروه ۵ نفره حضور دارند. نیروی زمینی سپاه و سازمان هنری اوج، بخش‌هایی از هزینه‌های این برنامه تلویزیونی را تقبل کردند.
مستند مسابقه"ضد گلوله" شامل آیتم‌های رزمی و نظامی است که در آن از سلاح جنگی با گلوله‌های گازی استفاده شده است. سامانه امتیازدهی مسابقه، یک سامانه لیزری است که در کنار تیراندازی واقعی، اهداف را مورد اصابت قرار می‌دهد و بعد از آن در سامانه ثبت می‌کند. شرکت کنندگان این مسابقه ۷ شب و ۶ روز تمام در صحنه ساخت مستند و در محیط کاملاً نظامی هستند. همچنین کار با سلاح‌ها به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. عمده توانایی مورد نیاز در این مسابقه، نشانه‌گیری صحیح در کنار هوش و ذکاوت و توانایی‌های جسمی و حرکتی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، در این اجتماع که با حضور شمار زیادی از مردم، گروه‌ها و احزاب، سیاسی برپا شد، برخی سخنرانان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشور‌های غربی بویژه آمریکا در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم را مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.
شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بر لزوم حفظ اتحاد کشور‌های مسلمان علیه این رژیم تأکید کردند.
در این تجمع، برخی شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته‌های گل بر درِ ورودی سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند...

 

دیگر خبرها

  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»