Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، متن پیام آیت الله العظمی نوری همدانی به کنگره بزرگداشت آیت الله آقا نجفی به این شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: انما یخشی الله من عباده العلماء  ان الله عزیز غفور

با سلام و تحیت به کنگره ملی بزرگداشت حکیم الهی و متأله اخلاقی، فقیه و مفسر نامی قرآن حضرت آیت الله علامه آقای سید محمد حسینی(آقا نجفی همدانی) داماد و شاگرد برجسته شیخ الفقهاء و المجتهدین آیت الله العظمی میرزای نائینی و آیت الله حاج شیخ محمد حسین غروی اصفهانی و تربیت یافته مکتب اخلاقی عارف نامی آیت الله سید علی_قاضی طباطبایی و دیگر حوزه علمیه نجف اشرف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسلام برسرزمین همدان، پایتخت دیرینه ایران، دیار بزرگان علم و ادب و تاریخ و حکمت و فلسفه و منطق و فقه و تفسیر و اخلاق و عرفان و سیاست و حوزه های علمیه پر افتخار شیعه که عالمانی بزرگ ومؤثر همچون ملا حسینقلی همدانی، ملا محمد بهاری همدانی و استاد بزرگوار مرحوم آیت الله العظمی آخوند ملا علی همدانی به یادگار گذارد.

و امروز این کنگره با شکوه در تجلیل مقام معنوی و علمی صاحب تفسیر انوار درخشان و شارح اصول کافی و معاد جسمانی با حضور دانشمندان و اساتید حوزه و دانشگاه و نویسندگان و محققان بزرگ کشور برگزار می گردد.

امید آنکه تأثیر عمیق این حرکت بزرگ فرهنگی در گسترش و نشر فرهنگ اسلامی و رواج حوزه های علمیه و علوم انسانی و اسلامی و قرآنی در دانشگاه ها و تربیت شخصیتهای بزرگ اجتماعی و اخلاقی و دینی و قرآنی را هر چه بیشتر در این دیار تاریخی شاهد باشیم.

این جانب با افتخار انتساب به این شهر و دیار کهن و تاریخی و مذهبی و عالم پرور و مردم انقلابی و شهید داده و سرداران به نام دفاع مقدس و مدافعان حرم، از خاندان محترم آن عالم بزرگوار و حوزه های علمیه و علمای محترم همدان و همه مسئولین محترم و نهادهای و انقلابی و بنیاد شهید محراب آیت الله مدنی که تلاش فراوان در جهت برگزاری این همت بزرگ نمودند سپاسگذاریم.

حسین نوری همدانی »

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی

(تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است