Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛سرمربی تیم جودو نفت و گاز مسجدسلیمان،از قهرمانی زودهنگام تیمش در لیگ برتر خبر داد و گفت: با توجه به 2 بردی که امروز در هفته سوم مسابقات کسب کردیم علاوه بر قطعی کردن عنوان قهرمانی خود، توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

حبیب ایگدر بازی های تیمش در هفته چهارم و پایانی رقابت ها را تشریفاتی عنوان کرد و گفت: برای کسب این عنوان زحمتهای بسیاری در طول فصل کشیدیم و باید بگویم که عملکرد بازیکنان جوان ما در نوع خود ستودنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به 2 بازی تیمش برابر پاس خراسان رضوی و نیروی زمینی گفت: در بازی اول مقابل تیم قدرتمند پاس خراسان صف آرایی کردیم که با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسیدیم، بازیکنان این تیم 70 درصد بدنه تیم ملی را تشکیل می دادند و این موضوع حساسیت کار را دوچندان می کرد.

ایگدر با بیان این که پنج بازیکن تیم خراسان رضوی عضو ثابت تیم ملی هستند در حالی که ما از 2 بازیکن ملی پوش بهره می بردیم افزود: خوشبختانه غیرت و تعصب بچه های ما بر تجربه بازیکنان حریف چربید و توانستیم یک برد شیرین کسب کنیم.

وی ادامه داد: مهدی فتحی پور ملی پوش وزن 73- کیلوگرم ما که یکی از بهترین های تیم محسوب می شود پیش از آغاز مسابقات به وزن قانونی نرسید و مجبور شدیم از بازیکن ذخیره خود امیرحسین خادمیان استفاده کنیم.

سرمربی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: خادمیان در یک بازی بسیار حساس موفق شد محمدمهدی بریمانلو ملی پوش کشورمان را که در مسابقات مسترز هلند به نشان برنز دست یافته بود، با اقتدار شکست دهد.

به گزارش ایرنا کیوان بهرامی، قاسم نوری زاد، مهدی فتحی پور(امیرحسین خادمیان)، الیاس علی اکبری، طیب طالبی، محسن عزیزپور(محمدحسین شیخ الاسلامی)، رضا رضایی ترکیب تیم نفت و گاز مسجدسلیمان را در این رقابت ها تشکیل می دادند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...

به گزارش همشهری آنلاین سردار آزمون در گفتگویی از بازیکن آینده‌دار آکادمی سپاهان صحبت کرد و او را مورد تمجید قرار داد و اعتقاد دارد که آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

سردار آزمون در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: من از این مدل بازیکن‌ها نیستم که بگویم تا زمانی که ساقم جان دارد بازی می‌کنم، بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند کمک کنند، اگر من یک روزی نباشم بازیکنانی هستند که جانشین شوند.

او در ادامه افزود: زمانی که یک نسلی را کنار می‌گذارید و نسل جدیدی وارد می‌شود یک مقدار کار برای کادرفنی سخت‌تر می‌شود، نمی‌شود بازی تیم ملی را با لیگ برتر مقایسه کرد، در لیگ برتر جای جبران هست، اما در تیم ملی اینطور نیست، این ذهنیت باید وجود داشته باشد که بین میلیون‌ها آدم چند نفر هستند که در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و باید آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند که به تیم ملی کمک کنند، یک مقدار شرایط سخت است اما باید آماده تغییر نسل باشیم.

سردار با تقدیر از دو بازیکن جوان گفت: من خیلی لیگ ایران را دنبال نمی‌کنم اما سعید سحرخیزان و کسری طاهری که به تیم ملی دعوت نشدند بازیکنان خوبی هستند، طاهری اگر بتواند خودش را جمع و جور کند و به خودش برسد می‌تواند به تیم ملی برسد و آینده درخشانی داشته باشد.

کسری طاهری یکی از بازیکنان جوان آکادمی سپاهان است که در تیم ملی نوجوانان بازی می‌کند و شرایط مشابهی با شروع فوتبال سردار آزمون دارد.

کد خبر 850265 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • ۳ مدعی صعود به لیگ برتر پیروز شدند؛ نفت MIS از قافله جا ماند
  • ذوالفقارنسب: لیگ برتر با هزینه‌های نجومی، از نظر فنی ضعیف است
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید