Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از آبداران شهرستان بهمئی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ،از عدم پرداخت حقوق خود در 9 ماه گذشته علی رغم قول وزیر نیرو شکایت کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛ آبداران اداره آبفای روستایی شهرستان بهمئی عصر امروز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه خود در دفتر امام جمعه شهر لیکک تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبداران آبفای روستایی بهمئی 15نفر هستند که به کارهای تقسیم آب و تعمیرات در سطح شهرستان اشتغال دارند.

این افراد با گلایه از عدم پرداخت به موقع حقوق خود گفتند: ما هر کدام در بخشی از روستاهای شهرستان مشغول به کار هستیم و عده ای از ما سابقه بالای 15 سال کار در این شغل را داریم اما همچنان مورد بی مهری قرار می گیریم.

یکی از آبداران به امام جمعه شهر لیکک گفت:از سال 93 حقوق ما را به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار کردند اما از سال قبل4ماه طلبکار هستیم در صورتی که پیمانکار سال گذشته با اداره کل آبفای استان تسویه کرد اما حقوق معوقه ما به دستمان نرسید.

آبداران از 9ماه معوقات حقوق خود گلایه کردند و گفتند: در سال جدید هم الان 5 ماه است که حقوقی دریافت نکردیم ؛به هر کس مراجعه کردیم جواب قانع کننده ای به ما نداد، به مدیرعامل اعتراض می کنیم، می گوید حقوق شما با پیمانکار است، پیمانکار هم می گوید با مدیرعامل است.

آبداران با اشاره به شرایط سخت زندگی خود گفتند: رئیس اداره آبفای شهرستان هم اعلام کرد که کاری از دست او بر نمی آید ؛از امام جمعه محترم شهرستان می خواهیم تلاشی کند که اگر به نتیجه نرسد ما مجبوریم دست از کار بکشیم و پمپ های آب روستایی شهرستان را خاموش کنیم.

این افراد با بیان اینکه سه بار به فرمانداری مراجعه کردیم اما سهل انگاری کردند و به جواب قانع کننده ای نرسیدیم، گفتند: بالای 4میلیون تسهیلات معوقه داریم ؛ما بتوانیم یک یا دو ماه از مغازه ها قرض بگیریم اما نمیدانیم برای برخی از مشکلات ضروری زندگی از کجا هزینه کنیم.

آبداران بهمئی در ادامه اعتراض خود گفتند: ما شبانه روز تلاش می کنیم و زجر می کشیم و به حداقل حقوق هم راضی هستیم اما متاسفانه همین حداقل حقوق ما را هم به ما نمی دهند.

این در حالی است که وزیر نیرو در سفر اردیبهشت ماه امسال به کهگیلویه و بویراحمد در خبری با تیتر" حقوق معوقه آبداران کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس قول داد که معوقات حقوقی آبداران استان را پیگیری کند اما با اینکه نزدیک به 8ماه از سفر چیت چیان به استان ما می گذرد، همچنان قول وزیر عملی نشده است.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی، امام جمعه شهر لیکک به آبداران معترض بهمئی قول داد که در اسرع وقت از حقوق آنها دفاع کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان داشت: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • طوفان مهیب کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید (فیلم)