Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@16:17:39 GMT

تلاش می‌کنیم بودجه معقول ارائه شود

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۸۶۶۸

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، سید حمیده زرآبادی در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، تصریح کرد: شاهرخی در استان قزوین خدمات ارزنده‌ای داشتند، وی در سه بحث سیاسی، امنیتی و اجتماعی توازن را رعایت کردند.
وی افزود: شاهرخی درزمینهٔ ارتباط با تشکل مردمی درزمینهٔ اجتماعی خیلی خوب کار کردند و تشکل‌ها و جوان‌ها به‌راحتی با وی ارتباط می‌گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آشناگر نیز دارای سابقه خوبی است و مدیری توانمند، با تعامل و با تفکر همراه است.
وی با اشاره به بودجه سال ۹۷ تأکید کرد: بودجه امسال پرسروصداترین بودجه سال‌های اخیر است و من به‌عنوان نماینده کمیسیون صنایع و نماینده مردم قزوین در کمیسیون تلفیق بودجه حضور خواهم داشت.
زرآبادی یادآور شد: مدیران اگر پیشنهادی درزمینهٔ بودجه دارند ارائه دهند، افزایش قیمت حامل انرژی و حذف یارانه‌ها مسائل پرماجرا است تلاش می‌کنیم بودجه معقول و راهبردی ارائه شود تا شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر