Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احسان مهدیان افزود: موضوع این فیلم ها آئین های سنتی منطقه، روابط اجتماعی و همچنین مسائل اجتماعی روز بوده است.

وی اضافه کرد: فیلم های کوتاه سارا و سورا به کارگردانی 'وحید معصومی'، نان اثر 'علی دستوان گشایش'، رسیدن اثر 'محمد رضا میناپور'، ژیوار به کارگردانی 'بهنام درویش' و رها اثر 'مهدیه طوسی'، 'در کنار من' و 'خاطرات گلی من' اثر زانیار محمدی نکو، 'لایو' به کارگردانی پدرام حبیب پیران، سس/صدا/ اثر ارتوران نجفی، 'آرا' به کارگردانی یوسف کارگر و 'لجن' اثر رضا امن زاده تولیدات این انجمن را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی  25 جایزه را در سال های 94 و 95 در بیش از 70 جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر نظارت و ارزیابی مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  آذربایجان غربی   گفت:  کارشناسان این حوزه نظارتی با انجام ۱۵۷ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی از واحد‌های تحت پوشش در استان اقدامات مهمی برای کاهش مغایرت شرایط تولید با مقررات حاکم در واحد‌های تولیدی، جلوگیری از تولید، توزیع و یا عرضه محصولات سلامت‌محور انجام داده‌اند.

دکتر اکبر زمانی  افزود: در همین راستا در پی بازرسی‌های صورت گرفته از یکی از واحد‌های تولیدی ۴۰۰ کارتن چیپس تاریخ گذشته به مقدار ۷۰۰  کیلو کشف و ضبط شد تا با حضور نهاد‌های  ذی‌صلاح امحاء شود.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: در هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به‌خصوص فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به داشتن آرم سازمان غذا و دارو، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و انقضاء مندرج بر روی بسته توجه داشته باشید و در صورت بروز مشکل احتمالی با شماره تلفن‌های ۲۴-۳۲۷۷۲۰۲۳ تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان این معاونت در میان بگذارید.

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • خروش جوانان باروق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در ۱۸۹ هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی
  • طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال در حال اجراست
  • طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال در حال اجرا است