Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید خطاب به کنگره ملی بزرگداشت آیت الله آقا نجفی همدانی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حسین نوری همدانی در ‌پیامی به کنگره آقا‌نجفی اعلام کرد: با سلام وتحیت به کنگره ملی بزرگداشت حکیم الهی ومتاله اخلاقی، فقیه و مفسر نامی قرآن آیت الله علامه سید محمد حسینی آقا نجفی همدانی رحمه الله علیه داماد و شاگرد برجسته شیخ الفقها و المجتهدین آیت الله میرزای نائینی رحمته الله علیه و آیت الله حاج شیخ محمد حسین غروی اصفهانی رحمه الله علیه و تربیت یافته مکتب اخلاقی عارف نامی آیت‌الله سید قاضی طباطبایی رحمت الله علیه ودیگر بزرگان حوزه علمیه نجف اشرف، و سلام بر سرزمین همدان پایتخت دیرینه ایران، دیار بزرگان علم و ادب و تاریخ و حکمت فلسفه و منطق و فقه و تفسیر و اخلاق و عرفان و سیاست و حوزه های علمیه پر افتخار شیعه که عالمانی بزرگ و موثر همچون ملاحسینقلی همدانی (رحمت الله علیه)، ملا محمد بهاری همدانی (رحمت الله علیه) و استاد بزرگوار مرحوم آیت الله العظمی آخوند ملاعلی (رحمت الله علیه) به یادگار گزارد و امروز این کنگره با شکوه در تجلیل مقام معنوی و علمی صاحب تفسیر انوار درخشان و شارح اصول کافی و معادجسمانی با حضور دانشمندان و اساتید حوزه و دانشگاه و نویسندگان و محققان بزرگ کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امید آنکه تاثیر عمیق این حرکت بزرگ فرهنگی در گسترش و نشر فرهنگ اسلامی و رواج حوزه‌های علمیه و علوم انسانی و اسلامی و قرآنی در دانشگاه و تربیت شخصیت‌های بزرگ اجتماعی و اخلاقی و دینی و قرآنی را هرچه بیشتر در این دیار تاریخی شاهد باشیم.

 این جانب با افتخار انتساب به این شهر و دیار کهن و تاریخی و مذهبی و عالم‌پرور و مردم انقلابی و شهید داده و سرداران به‌نام دفاع مقدس و مدافعان حرم از خاندان محترم آن عالم بزرگوار و حوزه‌های علمیه و علمای محترم همدان و همه مسئولان محترم و نهادهای انقلابی و بنیاد شهید محراب آیت الله مدنی که تلاش فراوان در جهت برگزاری این همت بزرگ نمودند سپاسگزارم.

 به گزارش تسنیم، کنگره ملی آیت الله آقا نجفی همدانی هفتم و هشتم دی در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: گلبرگ‌های اطراف سحابی حلقه

به گزارش خبرآنلاین، سحابی حلقه با فاصله ۲۵۰۰ سال‌نوری در صورت‌فلکی شلیاق (چنگ‌رومی) واقع شده و جزء سحابی‌های سیاره‌نما دسته‌بندی می‌شود. سحابی سیاره‌نما زمانی ایجاد می‌شود که ستاره‌ای خورشیدمانند عمرش به پایان می‌رسد؛ بدین‌ترتیب جو بیرونی خود را پرتاب می‌کند و هسته‌اش به کوتوله سفید تبدیل می‌شود.

این تصویر ترکیبی با داده‌های نور قرمز گسیل‌شده از اتم‌های هیدروژن و همچنین نورهای مرئی و فروسرخ ساخته شده و با داده‌های سه تلسکوپ فضایی هابل، دوچشمی بزرگ و سوبارو تهیه شده است. در این تصویر، حلقه مرکزی را به‌وضوح می‌بینید که حدود یک سال‌نوری وسعت دارد؛ اما در این نوردهی بسیار عمیق، جزئیات بسیار ظریف‌تر و گسترده‌تری آشکار شده است: رشته‌های حلقه‌ای گاز درخشان که بسیار دورتر از ستاره مرکزی سحابی گسترش یافته‌اند و یادگار بیرونی‌ترین لایه‌های جو ستاره در حال مرگ به شمار می‌آیند.

اعتبار تصویر: هابل، تلسکوپ دوچشمی بزرگ، تلسکوپ سوبارو؛ ترکیب و حق چاپ: رابرت گندلر

برای مشاهده عکس در ابعاد بسیار بزرگ، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تصویر روز ناسا

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900745 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • تصویر روز ناسا: گلبرگ‌های اطراف سحابی حلقه
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • تصاویر نجومی نهم اردیبهشت (۲۸ آوریل)
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است