Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سال جاري ميلادي در حالي به پايان مي رسد که دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا در مقايسه با اسلافش رکورد رفتن به تعطيلات را در سال اول رياستش شکست.
ايرنا به نقل از تارنماي آمريکايي «پوليتيکوس يو.اس.اي»، ترامپ يک سوم يعني يکصد و يازده روز از اولين سال رياست جمهوري اش را در تعطيلات گذرانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين در حالي است که باراک اوباما رئيس جمهوري سابق آمريکا 26 روز از اولين سال حضورش در کاخ سفيد را به تعطيلات اختصاص داده بود.
در ميان برخي ديگر از روساي جمهوري اسبق آمريکا که از حزب جمهوريخواه بودند، رونالد ريگان 42 روز، جورج بوش پدر 40 روز و جورج بوش پسر هم 69 روز از اولين سال رياست جمهوري خود را در تعطيلات گذراندند.
جيمي کارتر و بيل کلينتون دو رئيس جمهوري اسبق آمريکا از حزب جمهوريخواه و دموکرات به ترتيب 16 و 21 روز از سال اول رياست خود را در تعطيلات سپري کردند.
به نوشته پوليتيکوس يو.اس.اي، ترامپ در طول مبارزات انتخابات رياست جمهوري مدعي شده بود که رقيبش هيلاري کلينتون انرژي رياست ندارد اما حالا که خودش به کاخ سفيد رفته، رکورد تنبل بودن را شکسته است.
تعطيلات 69 روز بوش پسر اعتراضاتي را برانگيخته بود اما به نظر مي رسد که او در مقايسه با ترامپ، رئيس جمهوري پرکاري تري بوده است.
اين تارنماي آمريکايي نوشته که مهمترين دستاورد ترامپ در سال اول، تصويب لايحه اصلاح نظام مالياتي نبود بلکه اين بود که ثابت کند که هر کسي نمي تواند رئيس جمهوري شود. راي دهندگان وقتي بار ديگر در سال 2020 پاي صندوق هاي راي مي روند، لازم است رئيس جمهوري را برگزينند که مسئوليتش را مثل مرخصي بدون حقوق تلقي نکند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد