Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@08:02:25 GMT

سرطان جان کشتی‌گیر جوان را گرفت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۰۱۱۴

سرطان جان کشتی‌گیر جوان را گرفت

کشتی‌گیر جوان بابل بر اثر سرطان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسین قنبرزاده، فرنگی‌کار 19 ساله اهل بابل که عنوان سومی رقابت‌های قهرمانی کشور و عنوان پنجمی رقابت‌های جام یادگار امام در رده نوجوانان را در کارنامه خود داشت و در اردوهای تیم‌ ‌ملی نوجوانان نیز حضور داشته است، پس از ۱۸ ماه مبارزه با بیماری سرطان مغز استخوان و ریه، سرانجام ساعت دو بامداد امروز (چهارشنبه) درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ طلا و ۲ برنز آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان

در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست تورنمنت کشتی آزاد جوانان در ارمنستان، نمایندگان ایران صاحب ۲ مدال طلا و ۲ برنز شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد جام واردانیان در ارمنستان، ابراهیم الهی و ابوالفضل حسینی در اوزان ۷۰ و ۷۴ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و حسین سرلک در ۶۵ و آریا مقدسی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی رحیمی مقابل حریفی از قرقیزستان با نتیجه  ۴ بر ۴ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب حریف ارمنستانی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.


۶۱ کیلوگرم: امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل کشتی گیری از ارمنستان با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. سینا زندی نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل دیگر نماینده ارمنستان ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به راه یابی حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل حریف ارمنستانی به پیروزی دست یافت و در دور بعد مغلوب کشتی گیر گرجستانی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم حسین سرلک در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ نماینده روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل نماینده ارمنستان با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. سرلک در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل نماینده گرجستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۷۰ کیلوگرم ابراهیم الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل حریف گرجستانی با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۷ بر ۱ دیگر کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد. وی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۱ کشتی گیر ارمنستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. الهی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل کشتی گیری از ارمنستان به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدرضا کماسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم نماینده ایتالیا را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد. وی در دور سوم مقابل حریفی از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. مهدی عباس پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۴ حریفی از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ مغلوب نماینده مولداوی شد و از دور رقابت ها کنار رفت. آریا مقدسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل کشتی گیری از ارمنستان با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. مقدسی در این گروه با پیروزی مقابل نمایندگانی از کشورهای بلاروس و ارمنستان به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۳ مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. ابوالفضل حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۴ نماینده بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از گرجستان به برتری دست یافت. حسینی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۱ نماینده ارمنستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۲ از سد حریف ارمنستانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

همچنین در پایان دور مقدماتی پنج وزن دوم، ایمان بابایی در ۸۶، امیر عزیزپور در ۹۲ و امیربهادر خرمی در وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست مقابل رقبا راهی دیدار رده بندی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان اردوی تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان پسر ایران
  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • آزادکاران جوان ایران قهرمان شدند
  • ۸ مدال کشتی‌گیران جوان ایران در روز پایانی تورنمنت ترکیه
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در روز دوم تورنمنت ترکیه
  • ۲ طلا و ۲ برنز آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان
  • کار سخت داور جوان در بازی حساس هفته
  • راهیابی فرنگی کار خوزستان به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا