Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان ثروت ثروتمندترین افراد جهان به دنبال رکوردشکنی بازارهای سهام جهانی، در سال ۲۰۱۷ یک تریلیون دلار افزایش یافت که نسبت به سال ۲۰۱۶ رشد چهار برابری داشت.

به گزارش بلومبرگ، رشد ۲۳ درصدی شاخص میلیاردرهای بلومبرگ که رتبه بندی روزانه ۵۰۰ نفر از ثروتمندترین افراد جهان است، با رشد ۲۰ درصدی شاخص "ام. اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. آی. ورلد" و "استاندارد اند پورز ۵۰۰" مقایسه می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، جف بزوس، بنیان گذار فروشگاه اینرنتی آمازون، با ۳۴.۲ میلیارد دلار افزایش، بیشترین افزایش ثروت در سال ۲۰۱۷ را داشت و بالاتر از بیل گیتس- موسس شرکت مایکروسافت، در صدر ثروتمندترین فرد در جهان در ماه اکتبر ایستاد.

گیتس ۶۲ ساله که جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از ماه می سال ۲۰۱۳ در اختیار داشت، بیشتر ثروت خود را وقف امور خیریه کرده است که از جمله آنها می‌توان به تعهد ۴.۶ میلیارد دلاری او برای بنیاد خیریه "بیل و مالیندا گیتس" در اوت امسال اشاره کرد.

جف بزوس در حال حاضر دارای ۹۹.۶ میلیارد دلار ثروت خالص در مقایسه با ۹۱.۳ میلیارد دلار بیل گیتس است.

جورج سوروس نیز یکی دیگر از افرادی بوده که بخش زیادی از ثروت خود را بخشیده است. دفتر خانوادگی سوروس در اکتبر اعلام کرد وی طی سالیان اخیر، ۱۸ میلیارد دلار از ثروت خود را به موسسه خیریه جامعه باز بخشیده که باعث شده است وی در فهرست میلیاردرهای بلومبرگ با ۸ میلیارد دلار ثروت خالص در رتبه ۱۹۵ قرار گیرد.

تا پایان معاملات روز سه شنبه ۲۶ دسامبر، ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان کنترل ۵.۳ تریلیون دلار از ثروت جهان را در اختیار داشته اند که در مقایسه با ۴.۴ تریلیون دلار در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۶ افزایش داشته است.

۳۸ میلیاردر چینی فهرست بلومبرگ، ۱۷۷ میلیارد دلار معادل ۶۵ درصد به ثروت خود افزوده اند که  بیشترین مقدار افزایش در میان میلیاردرهای ۴۹ کشور فهرست است.

هوئی کا یان- بنیانگذار گروه " چاینا اورگرند" توانست تا ثروت خود را ۲۵.۹ میلیارد دلار معادل ۳۵۰ درصد افزایش دهد و بعد از جف بزوس، بیشترین افزایش ثروت را داشته باشد.

ثروت ما هواتنگ- یکی از بنیان‌گذار سرویس پیام رسان "تن سنت هولدینگ" طی یک سال دو برابر شد و وی با ۴۱ میلیارد دلار ثروت در صدر ثروتمندترین افراد آسیایی قرار گرفت.

بنابر گزارش گروه "یو. بی. اس" و "پرایس واتر هاوس کوپرز"، شمار میلیاردرهای آسیایی برای نخستین بار از تعداد میلیاردرهای آمریکایی سبقت گرفته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت

ایتنا - اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت‌کوین نیز در همان زمان افت کرد.
ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.
تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که  ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۱.۵۰  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۰۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۶۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان